×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

bill - معرفی موشک ضد تانک مخوف BILL 2

این موشک دارای حداکثر ۲۲۰۰ متر برد میباشد و هدایت آن به شکل نیم خودکار و در خط دید مستقیم کاربر میباشد. هرچند این موشک توانایی اصابت مستقیم را نیز دارد. اما برای هدف قرار دادن تانک ها و خودروهای زرهی همیشه از بالا اقدام به حمله میکند. چرا که خودروهای زرهی در قسمت بالای برجک دارای کمترین میزان زره هستند. برخلاف موشک های متداول که سوی خرج گود آنها به شکل مستقیم هستند و در درازای موشک هستند .

موشک بیل دارای خرج دو یا سه مرحله خرج گود است که زاویه آنها به شکل خودکار با هدف قابل تنظیم است. موشک به شکل مستقیم به سمت هدف پرواز میکند و زمانی که به بالای هدف رسید ، خرج گود اول را از بالا به سمت تانک پرتاب میکند و سپس خرج گود دوم نیز به فاصله کوتاهی به سمت هدف پرتاب و یا در واقع تزریق میشود. بدینترتیب حجم قابل توجهی خرج انفجاری به شکل مذاب به داخل زره تانک تزریق میشود.

این خرج انفجاری پس از تزریق به برجک و در داخل برجک تغییر شکل داده و کل محوطه داخل برجک را فرامیگیرد که باعث مرگ سخت و دردناک تمامی پرسنل تانک میشود. حال چنانچه تانک هدف قرار گرفته از انواع تانکهای بی کیفیت و ناایمن روسی باشد و مهمات تانک هم در برجک باشد ، باعث انفجاری مهیب و پریدن برجک تانک به بیرون بدنه و تکه تکه شدن پرسنل تانک خواهد شد.

در زیر می توانید ویدیوی انهدام یک تانک سنچورین را به وسیله ی موشک ضد زره Bill 2 مشاهده کنید :

https://www.militarynews.ir/wp-content/uploads/2017/03/video_2017-03-27_17-45-07.mov

  1. اشکان

    والا آدم از دست حرفای عقده ای و جانبدارانه ی شما خندش میگیره ؛؛؛ میگید تانک های بی کیفیت روسی اخفی اگه انصاف وشرف داشته باشید : باید بفهمید که در توان زرهی روسها همیشه حرف اول رو میزدن ؛ بهترین تانکهای هر زمانی متعلق به روسها بوده . چقدر شماها خبیث و کینه ای هستید ؟؟!@!@!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.