×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

طبق اخبار و اطلاعات رسیده مقدمات لازم برای واگذاری جنگنده سوخو مدل sm به کشورمان فراهم شده و در روزهای آینده باید منتظر تحویل این جنگنده به ایران باشیم.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با تایید خبر فوق اظهارکرد: تعاملات میان ایران و روسیه در طی سال‎های گذشته در موضوعات مختلف از جمله رویکردهای نظامی گسترش یافته است به گونه‎ای که ما درباب واردات تجهیزات نظامی اقدامات بسیاری را انجام دادیم.

وی افزود: خریداری جنگنده‎ها و ادوات نظامی در دنیای امروزی امری بدیهی و روشن است از این رو برطبق قراردادها و صحبت‎های صورت گرفته میان ایران و روسیه مقرر شده است که ایران چند فروند جنگنده سوخو مدل sm از روسیه خریداری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: ورود جنگنده‌های سوخو به کشورمان بدون شک در راستای پیشرفت صنایع دفاعی کشورمان به خصوص در بعد هوایی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

فلاحت‎پیشه با بیان اینکه ایران ظرفیت استفاده از جنگنده‎ها را به منظور تقویت بنیه دفاعی خود دارد تاکید کرد: در دنیای امروز و با توجه به تهدیداتی که در قبال کشورمان وجود دارد دست‌یابی به پیشرفته‌ترین تجهیزات دفاعی امری لازم و ضروری است و ما نباید از آن غافل شویم.

وی خاطرنشان کرد: جنگنده سوخو قابلیت‎های زیادی را دارد که بدون شک در پیشبرد اهداف دفاعی کشورمان تاثیرگذار خواهد بود.

  1. شهرام

    این خبر کذب است.

  2. الل

    حالا خوبه تکذیب کردن در وزارت دفاع این خبر رو خبر جدید بیارین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.