×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1882039 980 - زنان ارتش اسراییل در تعقیب رهبران حماس

به گزارش میلیتاری نیوز، این روزنامه صهیونیستی افزود: نظامیان زن این یگان ویژه از طریق سیستمی که تصاویر را از پهپادهای جاسوسی دریافت می کند، تمامی تحرکات رهبران ارشد حماس را رصد می کند.
 
این یگان ویژه با عناوینی مانند « یگان غزه » و یا « اسکای رایدر» شناخته می شود از یک سال پیش مامور رصد اوضاع میدانی نوار غزه و نظارت بر هرگونه تحرک رهبران حماس شده است.
 
اسکای رایدر در حقیقت نام یک هواپیماهای بدون سرنشین صهیونیستی است که برخی از آنها ساخته کشور آمریکا هستند.
 
طول این هواپیماها به دو و نیم متر می رسد و از هر نقطه ای می توان آنها را به پرواز درآورد و تا ارتفاع ۵۰۰ الی ۶۰۰ متری زمین قادر به پرواز خواهند بود و تصاویری با کیفیت HD تهیه و ارسال می کنند.
 
یدیعوت احرونوت نوشت: در سایه آرامش نسبی حاکم بر نوار غزه از زمان جنگ ۵۱ روزه در تابستان سال ۲۰۱۴، فرماندهان منطقه جنوبی ارتش، شاباک و سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل به طور شبانه روزی در حال آماده سازی خود برای نبردی دیگر با حماس هستند.
 
این روزنامه صهیونیستی افزود که اولویت کنونی ارتش اسرائیل، فعالیت یگان ویژه زنان برای جمع آوری اطلاعات حساس و مهم و افزایش بانک اهداف خود از غزه است تا بتواند در جنگ های آتی جلوی هرگونه نفوذ مبارزان مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی فلسطین را بگیرد.
 
یکی از افسران یگان ویژه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ماموریت این یگان جمع اوری اطلاعات دقیق و حساس است که سازمان اطلاعات صهیونیستی نیز از طریق جاسوسان خود این اطلاعات را دنبال و بررسی می کنند.
 
وی تاکید کرد که پهپادها ساعت ها به پرواز می آیند و خود را به سواحل غزه می سانند و از هر نقطه ای از غزه تصویربرداری می کنند و برخی ماموریت های از قبل تعیین شده نیز دارند که اقدام به اجرای آن می کنند.
 
این افسر صهیونیست گفت که در سال جاری میلادی دو پهپاد وابسته به یگان ویژه غزه به دلیل نقص فنی سرنگون شده اند.
 
این در حالی است که جنبش حماس اعلام کرده این دو هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی را در مرزهای نوارغزه منهدم کرده است.
 

این افسر صهیونیست افزود: از طریق این پهپادها می توان حتی نشست های رهبران حماس را تحت نظر داشت و تلاش زیادی شده تا بتوان این پهپادها را برای پرواز به مدت طولانی تر و تصویربرداری دقیق تر ارتقا داد.

برچسب ها : , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.