×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2255494 - بازدید سرلشکر باقری از استحکامات نداجا در جنوب

به گزارش ميليتاری نيوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز از استحکامات دفاعی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس و جاسک بازدید کرد.

سرلشکر باقری در ادامه سفر خود به مناطق مرزی جنوب کشور، با حضور در منطقه یکم دریایی امامت نیروی دریایی ارتش، از یکان‌های مستقر در این منطقه بازدید کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن حضور در ناوشکن تمام ایرانی سهند از نمایشگاه توانمندی نیروی دریایی راهبردی ارتش بازدید کرد.

سرلشکر باقری در ادامه با حضور در نمایشگاه تجهیزات و توانمندی‌های منطقه یکم امامت نداجا از تجهیزات غواصی، ناوبری، سامانه موشکی برد بلند ولایت ۱ و سامانه موشکی برد متوسط ولایت ۲ در حوزه موشکی، تجهیزات و ادوات تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) و تیپ عملیات ویژه مسلم بن عقیل بازدید و اندازه توانمندی و آمادگی کارکنان در انجام عملیات راپل، عملیات لندینگ، تصرف یگان شناور و عملیات خروج غواص را ارزیابی کرد.

سرلشکر باقری همچنین از نمایشگاه دستاوردهای صنعت دفاع دریایی و طرح توسعه اسکله‌های رزمی در منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در جاسک بازدید کرد.

بیشتر بخوانیم:

هشدار سردار باقری به برخی کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه این بازدید، گفت: توسعه سواحل مکران و تأمین امنیت مرزها راهبرد دفاعی ایران است و حفظ امنیت در مرزهای کشور و به ویژه در مرزهای دریایی جنوب از خلیج فارس تا سواحل مکران پیوسته و همیشه بعنوان یک اصل مهم دنبال می‌شود.

سرلشکر باقری تاکید کرد: تأمین امنیت خطوط کشتیرانی تجاری و نفت کش ایران درآب‌های آزاد نیز وظیفه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که بخوبی عملیاتی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش تنها نیروی مستقل در دنیا است که با پدیده دزدان دریایی مقابله می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.