×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1907250 - بازگشت ۱۱ فروند بالگرد به ناوگان هوانیروز کشور

به گزارش میلیتاری نیوز، امیر  «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ادای احترام به روح پر فتوح امام راحل که در حسا‌سترین شرایط آن دوران در سال ۵۸ با این نامگذاری باعث عزت و افتخار ارتش گردیدند، گفت: ۲۹ فروردین امسال شاهد پرواز پر غرور و حماسه آفرین ده‌ها فروند بالگرد هوانیروز ارتش بر فراز آسمان رژه خواهیم بود تا بار دیگر ارتش اسلام با نمایش بخشی از قدرت عظیم دفاعی خود بیعت مجددی با ولایت انجام دهد.

وی با اشاره به نامگذاری این پرواز به نام «زیر چتر ولایت، پرواز تا شهادت» عنوان کرد: من به این شعار عشق می‌ورزم، زیرا این شعار را در جلسه هماهنگی پرواز از زبان خلبانان جوانی شنیدم که مشتاق بودند و اصرار داشتند به ماهیت مادی و فیزیکی پرواز خود معنویت و عشق ببخشند و این شعار و نامگذاری پرواز را به رهبر معظم انقلاب هدیه نمایند.
امیر قربانی در ادامه اعلام نمود: همزمان با رژه روز ۲۹ فروردین امسال، ۱۱ فروند بالگرد بازآماد شده هوانیروز به ناوگان عظیم هوایی این نیرو خواهند پیوست.
وی این بالگردها را بازآماد شده و ارتقایافته توسط روح عظیم خودباوری متخصصان داخلی دانست.
امیر قربانی همچنین اجرای عملیات نمایشی پرش چتربازان از بالگرد در تهران و شهرهای مختلف به مناسبت ۲۹ فروردین را به عنوان نماد کوچکی از تمرینات تکاوران چترباز نیروی زمینی ارتش و هوانیروز دانست و بر آمادگی روزافزون هوانیروز در ارتقا توان فنی و رزمی تخصصی خود و همکاری بین بخشی یگان‌های رزمی نیروی زمینی تاکید کرد.
امیر قربانی در ادامه در رابطه با آمادگی هوانیروز ارتش در اجرای فرامین مقام عظمای ولایت در دفاع از حریم ایران اسلامی و نیز خدمت رسانی به مردم بیان داشت: در حالی که در اغلب استان‌های کشور بالگردهای هوانیروز ارتش با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان اورژانس هوایی برای خدمت به مردم فعالند، در حادثه سیل اخیر آذربایجان نیز بالگردهای هوانیروز تبریز همراه با سایر نیروهای ارتش و دیگر ارگان‌ها به کمک مردم شتافتند.
منبع: دفاع پرس

  1. لاغری

    با گذشت بیش از یکسال از این بیماری فراگیر جهانی، محققان توانستند
    به درک بهتری از این بیماری و راه‌های انتقال
    دست یابند. با توجه به نرخ شیوع بالای (بسیار مسری بودن آن) این بیماری، سازمان بهداشت جهانی، بهترین روش برای مقابله با آن‌را، پیشگیری دانست و استفاده از ماسک در
    اکثر کشورهای دنیا، اجباری گردید.

    پس از ظهور روش‌های شناسایی
    این بیماری و به منظور جلوگیری
    از انتقال آن بین افراد (خانواده، دوستان، همکاران و …)، انجام تست کرونا در منزل متداول شد تا در صورت مثبت
    بودن نتیجه (ابتلا به تست کرونا)، دوران قرنطینه‌ی شخصی آغاز شده و سلامت دیگران
    به خطر نیفتد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.