×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2045124 616 - نجات کشاورزان هرمزگانی توسط بالگرد نداجا
به گزارش میلیتاری نیوز، محمد احمدی عصر سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال بارندگی های اخیر در شهرستان جاسک و وقوع سیل، ۱۱ کشاورز در میان سیل گرفتار شدند.
 
وی با بیان اینکه این کشاورزان در ۳۵ کیلومتری شرق شهرجاسک گرفتار شده بودند، گفت: این افراد به دلیل قطع شبکه تلفن همراه قادر به درخواست کمک نبودند که پس از راه اندازی شبکه تلفن همراه این کشاورزان وضعیت خود را اعلام می کنند.
 

احمدی با بیان اینکه امکان دسترسی زمینی به این کشاورزان وجود نداشت، خاطرنشان کرد: بالگرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز کشاورزان را از خطر نجات داد.

 در سه روز گذشته بیش از یکصد میلیمتر باران در شهرستان جاسک باریده است.
 
اقصی نقاط هرمزگان از روز پنجشنبه ۳۰ دیماه به دنبال ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان، شاهد بارش باران هستند که در برخی از شهرها به دلیل شدت بارندگی، برخی مسیرها مسدود شده و روستاها دچار آبگرفتگی شدند.
 
اداره کل هواشناسی هرمزگان سوم بهمن ماه با صدور اخطاریه شماره هفت نسبت به طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داده بود.
 
به دنبال این اخطاریه مبنی بر احتمال طغیان رودخانه های فصلی در شرق استان، شرکت آب منطقه ای نیز طی اطلاعیه ای تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی پیش بینی شده ساکنان شرق هرمزگان از تردد در مجاورت رودخانه ها و مناطق پرخطر تا پایان امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه اجتناب کنند.
 

شهرستان جاسک در ۴۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.