×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش مشرق سردار سرتپ پاسدارمحمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه عصر امروز( سه شنبه) با اعلام درگیری رزمندگان قرارگاه نجف در منطقه مرزی استان کرمانشاه، گفت: هوشیاری رزمندگان نیروی زمینی سپاه و نیروهای بومی منطقه یک تیم از اشرار وابسته به ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی که امروز قصد رخنه به داخل خاک میهن اسلامی برای ایجاد ناامنی را داشتند توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قرارگاه نجف شناسایی شدند.

وی افزود: پس از گرفتار شدن اشرار و ترویست‌ها در تور رزمندگان اسلام طی یک درگیری شدید، این تیم به طور کامل منهدم و ۱۲ عضو آن به هلاکت رسیدند.

سردار پاکپور با تحسین اقدام قاطع و به موقع رزمندگان سپاه اسلام و همکاری نیروهای بومی در این عملیات گفت: در این عملیات تعداد ۳ تن از رزمندگان اسلام مجروح و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از تروریست‌ها از اشرار مسلح بدست آمد.

درهمین حال منابع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گزارش کردند که این درگیری در حوالی ظهر امروز و در منطقه مرزی ازگله روی داد و طی آن عناصر تروریستی که قصد ورود به خاک میهن اسلامی مان را داشتند با هوشیاری و اشراف نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی روبرو گردیده واز ورود به خاک میهن اسلامی باز ماندند.

تعداد تروریستها که شامل ۱۲ نفر از اعضای یکی از گروه های تروریستی الحادی و شرور منطقه بودند همگی به هلاکت رسیدند و مقادیر قابل توجهی سلاح و اسناد مرتبط با آنها ضبط گردید.

شایان ذکر است نیروهای نظامی و امنیتی به همراه عقاب های  هوانیروز ارتش ایران اسلامی در این اقدام تحسین برانگیز، قاطع طی یک همکاری به هنگام موجب ناکامی تروریست های مذکور گردیدند.

در ماه های گذشته نیز چندین مرتبه گروهک های تروریستی مختلف که همگی تحت حمایت نظام سلطه و برخی کشورهای ماجراجوی منطقه قرار دارند قصد تجاوز به خاک میهن اسلامی مان را داشتند که با هوشیاری به موقع و اشراف اطلاعاتی نیروهای نظامی و امنیتی و با دادن تلفات قابل توجهی ناکام ماندند.

در این میان نقش مردم منطقه و کردهای غیور و مرزداران سرافراز ایران اسلامی در همکاری با سربازان سپاه اسلام ستودنی و قابل ستایش است.

resized 1883431 248 - انتشار تصاویر به هلاکت رسیدن ۱۲ نفر از تروریست هایی که قصد ورود به کشور را داشتند
resized 1883432 896 - انتشار تصاویر به هلاکت رسیدن ۱۲ نفر از تروریست هایی که قصد ورود به کشور را داشتند
resized 1883433 876 - انتشار تصاویر به هلاکت رسیدن ۱۲ نفر از تروریست هایی که قصد ورود به کشور را داشتند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.