×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

 

به گزارش میلیتاری نیوز، براساس بیانیه وزارت دفاع انگلیس که بامداد روز دوشنبه منتشر شد، ناو جنگی “اچ ام اس دیرینگ” وظیفه حراست از ناو هواپیمابر آمریکا در جریان حملات هواپیماهایش علیه مواضع داعش در سوریه و عراق بر عهده خواهد داشت.
براساس بیانیه یاد شده این ناو جنگی که دارای ۱۹۰ خدمه است، قرار است روز جمعه از بندر پورتسموث راهی آب های گرم خلیج فارس شود. به گفته مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس، گسیل این ناو جنگی نشانگر آن است که تمامی بخش های ارتش انگلیس در حال مشارکت برای شکست گروه داعش هستند.
1823196 756 - ناو یک میلیارد دلاری انگلیس به خلیج فارس می‌آید +عکس
وی گفته است: نیروهای هوایی انگلیس روزانه حملاتی را علیه مواضع داعش صورت می دهد، نیروی زمینی این کشور نیز در حال آموزش سربازان عراقی است و نیروی دریایی انگلیس نیز درصدد کمک و پشتیبانی از ناو هواپیمابر ائتلاف در خلیج فارس در جریان حملات هوایی آن علیه داعش است.
در همین حال منابع انگلیسی از جمله تارنمای نشریه ایندیپندنت روز یکشنبه گزارش دادند که اعزام این ناو جنگی انگلیس می تواند سبب بروز تنش هایی در خلیج فارس شود. براساس گزارش های منتشرشده ناوشکن ‘اچ ام اس’ ، مجهز به جدیدترین رادارهای دریایی در جهان، این قدرت را دارد تا با تهدیدات دوگانه همزمان موشکی و جنگنده ها مقابله کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.