×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1979015 957 - اعزام یگان‌های واکنش سریع ارتش به منطقه رزمایش نزاجابه گزارش میلیتاری نیوز، در اولین مرحله از رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) ۴ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران, یگان‌های واکنش سریع از سایر مناطق جغرافیایی کشور به مناطق عملیاتی منتقل شدند.

امیر سید کمال پیمبری سخنگوی رزمایش نزاجا در این باره گفت: نمایش تحرک, کارآمدی و ارتقای آمادگی یگان‌ها در پاسخ به نیازهای عملیاتی و هر نوع تهدید و همچنین تمرین طرح و آموزش‌های تخصصی از امروز در مناطق مختلف رزمایش به اجرا گذاشته شد.

امیر پیمبری تصریح کرد: ارزیابی آمادگی یگان‌های عمل‌کننده در حوزه تحرک تاکتیکی و جابه‌جایی سریع, انتقال تجربه و توانایی‌های مدیریت رزم نوین به فرماندهان جوان در رده‌های فرماندهی و ستادی, کاهش زمان عکس‌العمل نیروها به تهدیدات و به‌کارگیری سامانه‌های دفاعی جدید از جمله اهداف این رزمایش است.

وی تأکید کرد: رزمایش محمد رسول‌الله(ص) ۴ در منطقه راهبردی جنوب شرق کشور و در وسعتی بیش از ۲۲۰ هزار کیلومترمربع و با شرکت یگان‌های مختلف نیروی زمینی و پشتیبانی نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش با محوریت قرارگاه ولایت نیروی زمینی ارتش در حال برگزاری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.