×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2002323 330 - تصویب ماموریت های نظامی خارجی اسپانیا در سال ۲۰۱۷

به گزارش میلیتاری نیوز، براین اساس، ۱۰ماموریت نظامی خارجی این کشور با مجموع دو هزار و ۲۸نظامی که درکشورهای بوسنی و هرزگوین، آتلانتا (مبارزه با دزدان دریایی)، سومالی، مالی، سنگال، جمهوری آفریقای مرکزی، عملیات صوفیا در مدیترانه، افغانستان، لبنان و عراق است، تمدید شدند.

 

اعزام چهار جنگنده به استونی درچارچوب ‘پلیس هوایی ناتو’ مابین ماه های می و آگوست ۲۰۱۷ واستقرار ۳۵۰ نظامی در لتونی درچارچوب نیروی واکشن سریع ناتو ازجمله دیگر مصوبات هیات دولت اسپانیا در این بخش بوده اند. فعالیت دو ناوچه اسپانیایی در دو دوره دو ماهه در ناو گروه ناتو در دریای مدیترانه نیز درهمین راستا به تصویب هیات دولت اسپانیا رسیده است.

 

تمدید استقرار سامانه دفاع ضد موشکی اسپانیا درترکیه نیز به تصویب هیات دولت اسپانیا رسید اما اشاره ای به مدت زمان آن نشده است.

 

پیش از این وزیر دفاع اسپانیا خبر از تمدید شش ماهه استقرار این سامانه دفاع ضد موشکی در ترکیه داده بود هر چند که تمدیدهای قبلی آن همیشه یک ساله بوده اند.

 

افزایش ۱۵۰ نفره نظامیان اسپانیایی درعراق هم مجوز هیات دولت اسپانیا را دریافت نموده است. خاطرنشان می سازد، ماموریت های نظامی خارجی درسال گذشته یک هزینه مجموعا ۷۷۰ میلیون یورویی برای اسپانیا رقم زدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.