×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2063234 511 - حل مشکل ناو بوشهر در بندر دوربان آفریقای جنوبیبه گزارش میلیتاری نیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش درخصوص مشکل به وجود آمده برای یکی از یگان های ناوگروه ۴۴ نداجا در ماموریت آب‌های آزاد اظهار داشت: این یک امر طبیعی است که ممکن است برای هر وسیله‌ای مشکلی پیش بیاید؛ آن هم وسایلی که مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته هستند.

سیاری افزود: پیشرفته‌ترین ناوهای کشورهای بزرگ هم گاهی دچار مشکل فنی می‌شوند و یا با هم برخورد می‌کنند که ما نمونه‌های آن را در همین منطقه خودمان دیده‌ایم.

وی ادامه داد: ناو لجستیک بوشهر هم که به همراه ناوشکن الوند برای ماموریت اقیانوس اطلس اعزام شده بود، در مسیر برگشت دچار مشکل فنی شد که پوسیدگی ورق زیر ناو بر اثر گذشت زمان بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این ناو در بندر دوربان آفریقای جنوبی به مدت ۲۰ روز روی داک رفت و پس از تعمیر، الان در خط استوا قرار داشته و در مسیر برگشت است.

سیاری تاکید کرد: همه تعمیرات هم توسط نیروهای خودمان و با امکاناتی که در آن بندر وجود داشت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این ناوگروه طولانی‌ترین دریانوردی را در میان دیگر ناوگروه‌های نداجا دارد، تصریح کرد: پیش بینی می کنیم این ناوگروه ۱۵ اسفند به بندرعباس برگردد که مدت دریانوردی آن ۱۵۰ روز می شود.

وی این مدت دریانوردی را نشانه توانمندی و اعتماد به نفس نیروهای جوان شاغل در نیروی دریایی دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.