×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

456463576545452 - ۵ سلاح جدید و قدرتمند ارتش روسیه

۵ سلاح جدید و قدرتمند ارتش روسیه

۱-هواپیمای جنگنده پیشرفته ت ـ ۵۰ (پک فا)،هواپیمای جنگنده فوق پیشرفته جدید و چند منظوره نسل پنجم که هم اکنون در حال گذراندن آزمایشات و تست است.جنگنده پیشرفته ت ـ ۵۰ (پک فا) قابلیت بالای مانوردهی و رادار قدرتمند و سطح مقطع راداری پایین باعث برتری آن درآسمان می شود. جنگنده ت ـ ۵۰ مجهز به موشک های هوا به هوا و هوا به زمین در جایگاه ذخیره تسلیحات داخلی خود است.

1455900773 - ۵ سلاح جدید و قدرتمند ارتش روسیه

۲-بالگرد تهاجمی “می ۲۸ان ام”که نوع مدرنیزه شده بالگرد “می ـ ۲۸” موسم به “شکارچی شب” است. بالگرد تهاجمی “می ۲۸ان ام مجهز به سامانه راداری جدید و قدرتمند، حسگرهای جدید و حساس برای عملیات شبانه یا در شزایط بد آب و هوایی و همچنین کلاه خلبانی بهینه سازی شده خواهد بود.

3771892514 - ۵ سلاح جدید و قدرتمند ارتش روسیه

۳-پلتفرم تانک سنگین “آرماتا” برای اولین بار در سال۲۰۱۵ به مناسبت سالگرد پیروزی روسیه بر فاشیسم در جنگ بزرگ داخلی در معرض دید عموم قرار گرفت. در روی این پلتفرم می توان تانک و انواع خودروهای رزمی نیروی زمینی،انواع توپ خودرو و دیگر ماشین های نظامی را نصب کرد.

 3889601528 - ۵ سلاح جدید و قدرتمند ارتش روسیه

۴-اس ـ۴۰۰ موسوم به “تریومف”، نسل جدید سامانه موشکی پدافند هوایی دور برد است که مدل ارتقا یافته اس ۳۰۰ است که اکنون در اختیار نیروهای مسلح روسیه قرار دارد. این سامانه می تواند هواپیما ها، موشک ها ,پهپادها و تمام وسایل پرنده و حمله هوایی احتمالی دشمن را شناسایی کرده و با دقت بالا هدف قرار دهد و همچنین از مهمترین تاسیسات نظامی و حساس از جمله ستاد های نظامی یا پناهگاه ها و نیروگاه های هسته ای دفاع کند.

7164698218 - ۵ سلاح جدید و قدرتمند ارتش روسیه

۵-زیردریایی های اتمی کلاس “بوری” ، بعد از خود داری فرانسه از تحویل ناوهای هسته ای به روسیه, نیروی دریایی روسیه اقدام به ساخت زیردریایی هسته ای جهت تجهیز ارتش کرده است. زیردریایی اتمی کلاس “بوری”  مسلح به ۱۶ فروند موشک بالستیکی “بولاوا” بوده و قادرند مدت ۹۰ شبانه روز در شناوری مستقل و آماده پرتاب قرار داشته باشند.
[ad_2]

  1. رضا محسنی

    زده باد پوتین قهرمان!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.