×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1881124 - نداجا مجددا به اقیانوس اطلس می رود

به گزارش میلیتاری نیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در دیدار نوروزی کارکنان ستاد این نیرو با اشاره به فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی سال جاری گفت: در حالی که منطقه ملتهب است و امنیتی در آن نیست، خوشبختانه یک امنیت پایدار را در کشور تجربه می کنیم و در تامین این امنیت، همه شما عزیزان سهیم هستید چرا که بخشی از این آسایش مرهون تلاش شما و همرزمانتان در برقراری امنیت در دریاهاست.

وی افزود: اگر عنوان می شود که تا امروز تعداد ۳۹۰۰ کشتی توسط ناوگروه های اعزامی نیروی دریایی راهبردی ارتش در آبهای آزاد اسکورت شده است، به معنی حفظ اقتصاد کشور بوده و این بسیار ارزشمند است.

سیاری در ادامه خاطرنشان کرد: اگر امروز فرماندهی معظم کل قوا از پیشرفت های نظامی و مدیریت جهادی در نیروهای مسلح رضایت دارند، بخشی از آن به نیروی دریایی راهبردی ارتش برمی گردد چرا که در بحث نوسازی و تعمیر تجهیزات ما پیشرو هستیم و وقتی در نمایشگاه های بین المللی حضور می یابیم همه به این پیشرفت و خودکفایی اذعان دارند و به همین سبب نیروهای مسلح الگوی پیشرفت جامعه و مدیریت جهادی در شرایط تحریم هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به لزوم افزایش همت برای پیشبرد اهداف در سال جدید گفت: باید تلاش کرد تا از همه فرصت ها به نحو مطلوب استفاده شود. ما حجم زیادی از کارها را در اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) انجام داده ایم بویژه در مقوله های اقتدار دریایی، دیپلماسی دریایی، تسلط دریایی و توسعه سواحل مکران با همت همه کارکنان اقدامات شایسته ای صورت گرفته است و در همین راستا رضایت نسبی معظم له را کسب کرده ایم.

وی در پایان حضور مجدد در اقیانوس اطلس، تسلط اطلاعاتی، توسعه ارتباطات، پیشرفت در آبادانی سواحل مکران و ساخت شناورهای جدید را از برنامه های سال ۹۶ نیروی دریایی ارتش برشمرد و اظهار داشت: ما برای اینکه بتوانیم در پایان سال همچون سالیان گذشته در هفتم آذر مراتب رضایت فرماندهی معظم کل قوا را دریافت کنیم و شاهد پیشرفت های چشمگیری باشیم باید سربازان ولایت در نیروی دریایی راهبردی ارتش مصداق تعبیر معظم له که می فرمایند هرجا مدیران جهادی وارد عمل شوند پیشرفت حاصل می شود، اقدام کنند.

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.