×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش میلیتاری نیوز، امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما نه بحث خرید بالگرد از کشوری را داریم و نه احتیاجی به آن.

وی افزود: ما به اندازه کافی بالگرد داریم و در حال تجهیز آنها به سامانه‌های دید در شب و ارتقای برد موشک‌ها و راکت‌هایشان هستیم.

13960126000946 PhotoL - بالگرد ملی «صبا» رزمی می‌شود

فرمانده هوانیروز ارتش همچنین اعلام کرد که سامانه دید در شب بر روی تمامی بالگردهای هوانیروز نصب می‌شود.

قربانی همچنین با اشاره به بالگرد ملی صبا ۲۴۸ که اخیرا توسط وزارت دفاع رونمایی شد، گفت: این بالگرد به زودی در هوانیروز رزمی شده و به صورت آموزشی و عملیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

13951217000879 PhotoL - بالگرد ملی «صبا» رزمی می‌شود

به گزارش فارس، بالگرد ملی صبا که اواسط اسفند ماه سال گذشته رونمایی شد، در کلاس وزنی سبک و متوسط با کاربری چند منظوره، دو موتوره، چهار ملخه است و ظرفیت ۸ سرنشین را دارد.

13951217001342 PhotoL - بالگرد ملی «صبا» رزمی می‌شود

استفاده از فناوری‌های روز در حوزه ناوبری، هدایت و سامانه‌های مکانیکی، کارکرد قابل قبول در حالت یک موتور خاموش، قابلیت اطمینان بالا، صدا و ارتعاشات کم و سرعت بالا، قابلیت عملیاتی در محدوده دمایی ۲۵- تا ۵۵ درجه سانتی گراد و بدنه آیرودینامیکی مناسب از جمله مشخصات فنی بالگرد ۲۴۸ است.

منبع: فارس

  1. رهبر

    همچین میگه داریم انگار کشور مان روسیه یا آمریکا یاچین که تولید کننده هستند….ملخ روسی ….بدنه آمریکایی یا روسی قدیمی…..موتور چینی یا روسی مساوی با زرشک……حداقل بگو داریم روی تولید بالگرد صبا کار می کنیم تا حداقل دل مردم خوش باشد که بالگرد برای مقابله بااشرار داریم……..روسیه با این همه تجهیزات بومی جو گیر نمیشه بگه داریم ….میگه میسازیم ..بهتره شو میسازیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.