×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

814545529 - k2 black panther تانک پیشرفته ساخت کره جنوبی

 

معرفی تانک پلنگ سیاه K2 ساخت کشور کره جنوبی 

 

 

 

 

گروه هیوندای روتم که یکی از زیر شاخه های شرکت هیوندای می باشد ماموریت ساخت و توسعه تانک پیشرفته K2 را برعهده گرفته است . ماموریت این شرکت ساخت تانک K2 با فناوری ها روز دنیا و همراه با عملکردی بسیار عالی می باشد. 

 

7187632850 - k2 black panther تانک پیشرفته ساخت کره جنوبی

 

تانک K2 پلنگ سیاه یک تکنولوژی جدید از تانک می باشد که نسخه ی به روز شده و پیشرفته ی تانک K1 می باشد . این تانک در مقایسه با تانک K1 دارای قدرت آتش باری بیشتر و امکان تحرک و مانور بالاتر می باشد که به عنوان یکی از بهترین تانک های موجود در جهان شناخته می شود .

 

9326835179 - k2 black panther تانک پیشرفته ساخت کره جنوبی

 

مراحل ساخت و توسعه 

 

طراحی K2 در سال 2006 توسط شرکت روتم تکمیل شد ، این شرکت در سال 2011 با امضای قراردادی با سرمایه گذاران فرعی در پی جبران کمبود بودجه ساخت و توسعه این تانک برآمد که این خود باعث ایجاد تاخیر در روند اتمام این شد . 

علاوه بر مشکلات مالی مسائلی همچون نقص فنی در موتور باعث ایجاد وقفه در ساخت این پروژه شد . 

در سال 2008 شرکت روتم قراردادی را با صنایع اوتوکار ترکیه به امضا رساند که طبق این قرارداد کره جنوبی فناوری ساخت تانک K2 را برای ساخت تانک آلتای به ترکیه منتقل می کرد . 

 

تانک K2 طراحی و ویژگی ها 

 

 

تانک K2 دارای 3 خدمه می باشد که شامل فرمانده ، توپچی و راننده می باشد . تانک K2 ده متر طول دارد و دارای 3.5 متر عرض می باشد و ارتفاع آن از سطح زمین نیز 2.4 متر می باشد .

 

9328418039 - k2 black panther تانک پیشرفته ساخت کره جنوبی

 

جنگ افزار تانک K2

 

جنگ افزار اصلی این تانک پیشرفته یک سلاح با سیستم 120 میلی متری  دارای 55 خان و بارگذار اتوماتیک می باشد که هدف گیری و شلیک را در سطوح ناهموار را نیز ممکن می سازد . این سلاح قابلیت شلیک 10 گلوله در هر دقیقه را دارد .از دیگر جنگ افزارهای این تانک می توان به یک مسلسل سنگین و نیمه سنگین 7.62 میلی متری اشاره کرد . 

زره ی محافظ این تانک مجموعه ای از فناوری های مدرن حفاظتی در برابر انفجار و ضربه می باشد که می تواند جان سرنشینان آن را حفظ کند همچنین در قسمت مهمات این تانک نیز محفظه ای جداگانه قرار گرفته که باعث حفاظت از انفجار تسلیحات و جلوگیری از  آسیب رسیدن بیش تر به تانک می شود.

 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.