×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

 

x 47b - معرفی مرگبارترین هواپیماهای بدون سرنشین جهان

معرفی مرگبارترین هواپیماهای بدون سرنشین جهان

در حالی که در حال حاضر هواپیماهای بدون سرنشین سابقه ای طولانی در نظارت دارند، افزایش حملات تروریست ها و تلفات سنگین جتنی و عدم تمایل به قرار دادن ‘چکمه بر روی زمین یا اعزام نیروی پیاده “باعث افزایش تقاضا برای هواپیماهای بدون سرنشین با قابلیت های پیشرفته مبارزه مستقیم شده در نتیجه میلیتاری نیوز  پنج مورد از مرگبارترین هواپیماهای بدون سرنشین نظامی جهان بر اساس قابلیت های جنگ افزار و مبارزه را معرفی می کند.

 Predator C Avenger - معرفی مرگبارترین هواپیماهای بدون سرنشین جهان

پهپاد جنگی Predator C Avenger

پهپاد جنگی آونجرنوعی جنگنده بدون سرنشین است که به خاطر طراحی خوبش با قابلیت حمل موشک های هدایت شونده و لیزری و مانور بالای عملیاتی و هزینه کم نگهداری و پروازی مورد توجه قرار گرفته است. بلند استقامت.

آونجر از ارتفاع متوسط تا ارتفاع بالا،با کنترل از راه دور می تواند نظارت گسترده منطقه در زمین و دریا را تحت پوشش قرار دهد.

این هواپیما دارای موتور جت توربوفن مدل پرات ویتنی PW545B است که قادر به تولید ۴۸۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند که حداکثر سرعت ۴۰۰ کیلومتر و حداکثر ارتفاع  ۵۰،۰۰۰ft می باشد. همچنین اونجر ظرفیت حمل بار از £ ۳۵۰۰ (۱،۵۸۸kg) و استقامت ۱۸ ساعت مداومت پروازی را دارد.

اونجر توانایی نصب موشک های آتش دوزخ، GBU-12/49، GBU-31، GBU-32، GBU-38 JDAM، GBU-39 و GBU-16/48 را دارد.

 Gray Eagle - معرفی مرگبارترین هواپیماهای بدون سرنشین جهان

عقاب خاکستری Gray Eagle UAS

عقاب خاکستری هواپیمای بدون سرنشین ساخت آمریکا است که الهام گرفته از پهپاد جنگی اونجراست و طراحی شده است برای ارائه راه حل تاکتیکی نظامی و قابل اعتماد برای شناسایی، نظارت عملیات حمله به هدف.عقاب خاکستری با حداکثر سرعت ۱۶۷ می تواند ماموریت در ارتفاع ۲۹،۰۰۰ft را انجام دهد و قادر به حمل محموله های داخلی و خارجی به وزن ۱۰۷۵ £ (۴۸۸ کیلوگرم) است و دارای استقامت پروازی تا ۲۵ ساعت است.

MQ 9 Reaper - معرفی مرگبارترین هواپیماهای بدون سرنشین جهان

 پهپاد جنگنده MQ-9 

MQ-9 ماشین درو از عمومی فیزیک هسته سیستم حمل و نقل هوایی است در برابر اهداف اعدام فعال و همچنین به عنوان یک دارایی جمع آوری اطلاعات استفاده می شود. اهمیت مسلح، چند ماموریت، هواپیما متوسط ارتفاع در توانایی خود را به انجام حمله، هماهنگی، و شناسایی برابر با ارزش بالا، زودگذر، و اهداف حساس به زمان نهفته است. ویژگی های از قبیل زمان خودی قابل توجهی، سنسورهای طیف گسترده ای، چند حالت مجموعه ارتباطات، و سلاح دقت آن را به یک سلاح مورد نظر در این زمینه است. این است که در طول عملیات جنگ نامنظم در پشتیبانی از اهداف سردار مبارز استفاده می شود.

پهپاد MQ-9 می تواند با سرعت ۲۴۰ KTS در ارتفاع ۵۰،۰۰۰ft پرواز کند. همچنینMQ-9  استقامت بیش از ۲۷ ساعت، با ظرفیت حمل بار تا £ ۳۸۵۰ (۱،۷۴۶kg) کیلوگرم را دارد.

هواپیماهای بدون سرنشین MQ-9 با کنترل از راه دور و مجهز به حمل سیستم هدف گیری چند طیفی و طیف یاب لیزری برای مهمات هدایت شونده لیزری می تواند یک طیف وسیعی از سلاح از جمله چهارموشک هوا به زمین (AGM) -114 موشک های آتش دوزخ به عنوانGBU-38 و مهمات تسلیحات دیگر را استفاده کند.

 Wing Loong II - معرفی مرگبارترین هواپیماهای بدون سرنشین جهان

پهپاد چینی Wing Loong II UAV

پهپادWing Loong II UAV با استقامت پروازی بالا ساخته شده توسط چنگدو چین می باشد که برای عملیات جنگی, نظارت و شناسایی هوایی طراحی شده است و بر این اساس مجهز به حمل سلاح های هوا به سطح را برای استفاده در نقش هواپیمای رزمی بدون سرنشین است

هواپیماهای بدون سرنشینWing Loong II UAV قادر به پرواز با حداکثر سرعت ۳۷۰ کیلومتر / ساعت است و می تواند در ارتفاع ۳۰،۰۰۰ft برسد. استقامت پروازی آن ۲۰ ساعت است و ظرفیت حمل بار ۴۸۰ کیلوگرم است. طیف وسیعی از تسلیحات است که می تواند بر روی هواپیماهای بدون سرنشین نصب شوند عبارتند از: BA-7 موشک هوا به زمین ، YZ-212 بمب های هدایت شونده لیزری، YZ-102Aبمب ضد نفر است.  

 MQ 8B Fire Scout - معرفی مرگبارترین هواپیماهای بدون سرنشین جهان

 باگرد بدون سرنشین MQ-8B Fire Scout

MQ-8B Fire Scout نوعی بالگرد بدون سرنشین عمودی برخاست ساخت شرکت نورث روپ گرومن است. بالگرد  MQ-8B برای ارائه اطلاعات، نظارت، کسب هدف و شناسایی (ISTAR)، پشتیبانی آتش هوایی، طراحی لیزر و خدمات مدیریت نبرد است و توانایی استقرار در کشتی یا زمین پایگاه هوایی با قابلیت در حمایت از نیروهای زمینی، هوایی و دریایی است.

بالگرد بی سرنشین MQ-8B قابلیت حمل جنگ افزار از جمله موشک های هدایت شونده، بمب های هدایت شونده لیزری ، همچنین سیستم دفاع الکترونیک یا جنگال با ظرفیت حمل بار از £ ۳۰۰ (۱۳۶kg) و استقامت پروازی ۷٫۷۵ ساعت را دارد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.