×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2028389 289 - سالن پرواز پایگاه هوایی قیام افتتاح شدبه گزارش میلیتاری نیوز، با حضور امیر مهدی هادیان فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری، رئیس عقیدتی سیاسی و فرمانده حفاظت اطلاعات این یگان، سالن پرواز پایگاه هوایی قیام مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم سرهنگ خلبان حیدری فرمانده پایگاه هوایی قیام گفت: تعامل پایگاه قیام و دانشگاه هوایی شهید ستاری همواره موجب ارتقا ظرفیت های موجود و انجام آموزش های تئوری و عملی بهتر شده است.

وی اضافه کرد: اساتید و دانشجویان دوره آموزشی خلبانی تمام همت و تلاش خود را برای آموزش ایمن و پروازهای موفق بکار می گیرند تا بتوانیم با تربیت نیروهایی متخصص و متعهد گام موثری در جهت ارتقاء دائمیامنیت هوایی کشور برداریم.

فرمانده پایگاه هوایی قیام آمادگی خلبانان آموزشی این مرکز را مرهون آموزش های نظری استادان دانشگاه هوایی شهید ستاری دانسته و تصریح کرد: آموزش عملی این دوره ها موهون زحمات فرماندهان و اساتیدی است که دوره های تئوری را در دانشگاه به دانشجویان آموزش می دهند.

در ادامه فرمانده دانشگاه شهید ستاری به همراه مسئولین این دانشگاه با حضور در خوابگاه دانشجویان و قرارگاه سربازی به دیدار چهره به چهره پرداختند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.