×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش میلیتاری نیوز،سردار علی رزمجو در آستانه به‌آب‌اندازی “شناور تندرو برد بلند بالگردبر” در منطقه دوم دریایی سپاه در بندر بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری مراسم الحاق شناور شهید ناظری با عنوان “شناورِ تندرو بُرد بلندِ بالگرد بَر” هستیم که برگ زرین دیگری بر افتخارات سپاه است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: امروز با تلاش‌ها و اقدامات شبانه‌روزی صورت گرفته شاهد ورود جدید ترین نوع از بدنه شناورهای روز دنیا با قابلیت دریا نوردی در امواج خروشان و نشست و برخاست بالگرد هستیم که گامی در راستای توفیقات بیشتر کشور در عرصه دفاعی است.
1847801 214 - تجهیز سپاه به شناور برد بلند تندرو/ شناور شهید ناظری با قابلیت دریانوردی در امواج خروشان و حمل بالگرد+عکس

 

 رزمجو تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران همواره توفیقات بسیار پیشرفته و ارزشمندی داشته و در شرایط کنونی با برخورداری از فناوری و تجهیزات پیشرفته و به‌روز و قدرت موشکی بالا، توانمندی دفاعی و قدرت بازدارندگی، سبب اقتدار جمهوری اسلامی ایران شده است.
اعلام مشخصات شناور شهید ناظری
 سردار علی فدوی صبح امروز در مراسم الحاق نخستین شناور تندرو برد بلند در موسسه شهید محلاتی بوشهر با بیان اینکه این شناور دستاورد متخصصان نیروی دریایی سپاه است اظهار داشت: این شناور بزرگترین شناور آلومینیومی ساخت کشور با شکل بدنه پیشرفته و روز دنیا است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به قابلیت این شناور تصریح کرد: شناور شهید محمد ناظری قابلیت دریانوردی در امواج خروشان و حمل همزمان ۱۰۰ نفر مسافر و بالگرد را دارا است.

وی افزود: این شناور توسط سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی دریایی سپاه طراحی و در موسسه شهید محلاتی از موسسات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ساخته شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ابعاد این شناور را ۵۵ متر طول، ۱۴٫۱ متر عرض و ارتفاع ۱۳ متر اعلام کرد و گفت: برد دریانوردی شناور مذکور ۱۰ هزار کیلومتر است که توسط محققین کشور بدون هیچگونه وابستگی خارجی، طراحی، ساخت، تجهیز و به آب اندازی شده است.

فدوی با اشاره به اینکه این شناور امکان حضور قدرتمند نیروی دریایی سپاه را در آبهای آزاد و اقیانوس‌های فراهم کرده است افزود: شکل بدنه پیشرفته، تعادل پایدار در امواج بلند، برد بلند دریانوردی، قابلیت حمل مسافر و بالگرد با سرعت بالا از ویژگی‌های این شناور است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.