×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2061835 211 - صدای موتور ناوشکن انگلیسی مشکل ساز شد

به گزارش میلیتاری نیوز، ساندی تایمز در این گزارش عنوان کرد: وجود مشکلات و اشکالاتی در سیستم دفاعی انگلیس سبب شده است که این کشور نتواند در برابر حملات جدی خارجی از خودش دفاع کند.

 

ساندی تایمز گفت: به طور مثال موتورهای ناوهای جنگی یک میلیارد پوندی انگلیس دارای سروصدای زیادی هستند که این مساله زیردریایی های روس را قادر می سازد که از فاصله ۱۰۰ مایلی محل آنها را شناسایی کنند.

 

ساندی تایمز به نقل از دریادار ‘کریس پاری’ یک مقام سابق وزارت دفاع انگلیس نوشت: انگلیس در حال حاضر دارای ۴۵ ناوجنگی است که همگی آنها به دلیل داشتن موتورهای پرسروصدا دچار مشکل هستند.

 

این نشریه با اشاره به شماری از سفارش های وزارت دفاع انگلیس که تاکنون تحقق نیافته اند، اضافه کرد: پهپادهایی که تاکنون یک میلیارد پوند بابت آنها هزینه شده است و ۱۲ سال از سفارش آنها می گذرد هنوز وارد عرصه عملیاتی نشده اند.

 

ساندی تایمز افزود: تانک های سبک انگلیسی نیز به دلیل چثه آنها هنوز مناسب برای حمل توسط ایرکرافت ها نیستند.

 

این نشریه همچنین با اشاره به تاثیر منفی کاهش بودجه دفاعی در بروز رسانی تجهیزات نظامی انگلیس نوشت: اما وزارت دفاع انگلیس می گوید بودجه نظامی این کشور در حال حاضر بزرگترین بودجه نظامی در اروپا بشمار می رود و هر سال نیز در حال افزایش است.

 

این نشریه افزود: وزارت دفاع انگلیس ضمن تاکید بر صرفه جویی و بکارگیری سیستم های دفاعی مقرون به صرفه می گوید به دنبال استفاده از آخرین توانمندهای نظامی برای دفاع از بریتانیا است.

برچسب ها : , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.