×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش میلیتاری نیوز، انواع یگانهای شناور سطحی، زیرسطحی و پروازی نیروی دریایی راهبردی ارتش صبح امروز(شنبه ۹ اردیبهشت) با حضور در بندر حضرت امام خمینی(ره) در معرض دید دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش اعم از نیروی زمینی، نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا قرار گرفتند.

دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که در حال طی دوره معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی هستند، پس از حضور در بندر امام خمینی با اقدامات نیروی دریایی راهبردی ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شدند.

بر اساس این گزارش، این دانشجویان ضمن حضور در یگان های شناور سطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش اعم از ناوشکن الوند، ناو موشک انداز تبرزین، ناوهای هندیجان، سیرجان و بهرگان از نزدیک با نحوره ماموریت ها و فعالیت های این یگانها آشنا شدند.

13960209171659363106730810 - بازدید دانشجویان دانشگاه‌های افسری از یگان‌های شناور ارتش

مانور بالگرد ab212 بر فراز خلیج فارس، اجرای عملیات پرش و دریافت غواص و حضور زیردریایی کلاس غدیر برای اولین بار در بندر تجاری امام خمینی از دیگر اقدامات نیروی دریایی راهبردی ارتش بود که برای آشنایی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش با این تجهیزات انجام شد.

گفتنی است در تمام مدت حضور این دانشجویان در یگانهای شناور نیروی دریایی راهبردی ارتش، امیر دریادار سیاری فرمانده این نیرو در جمع دانشجویان حاضر و از نزدیک به سئوالات آنها پاسخ گفت.

منبع: تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.