×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1952372 528 - کاهش شدید تعداد شناورهای نظامی انگلستانبه گزارش میلیتاری نیوز، تعداد کشتی‌های جنگی انگلیس آن‌قدر کم شده که به پایین‌تر حد ممکن در تاریخ رسیده است.

به نوشته شبکه خبری اسکای نیوز، جمعی از نمایندگان پارلمان انگلیس هشدار دادند تعداد کشتی‌های جنگی این کشور خیلی کم شده و این احتمال وجود دارد که ناوهای هواپیمابر در معرض این خطر قرار بگیرند که کشتی محافظی برایشان وجود نداشته باشد.

این جمع نمایندگان پارلمان انگلیس از دولت خواستند، راهبردی مناسب ارائه دهد و این اطمینان وجود داشته باشد که نیروی دریایی انگلیس در حال ضعیف شدن نیست.

نمایندگان پارلمان این ترس را دارند که فقدان کشتی‌های جنگی لازم، سبب شود قدرت نیروی دریایی برای مقابله با تهدیدات کنونی هم کافی نباشد و اصلا در آینده قدرتی برای مقابله با تهدیدات باقی نماند.

وزارت دفاع انگلیس وعده داده است ۸ فروند کشتی جنگی جدید و ۵ فروند کشتی جنگی جایگزین کشتی‌های فرسوده کنونی ناوگان دریایی خواهند شد.

این هشدار زمانی داده شد که اخیرا انگلیس قرار بود، تعدادی کشتی جنگی به عنوان گارد محافظ از کشتی‌های روسی عبوری از کانال مانش به سوی سوریه، اختصاص دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.