×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

سوریه 550.330 - 5000 فرد مسلح سوری تسلیم ارتش سوریه شدند

 

5000 فرد مسلح سوری با تسلیم شدن به ارتش سوریه در نبرد با داعش شرکت خواهند کرد

 

میلیتاری نیوزطبق خبری که به نقل از فرمانده اطلاعات ارتش سوریه منتشر شده 5 هزار فرد مسلح سوری خود را تسلیم ارتش سوریه کرده و در قبال آن متعهد شده اند که در نبرد با داعش با ارتش سوریه همکاری کنند.

فرمانده اطلاعات ارتش سوریه گفت توافقی میان شماری از افراد مسلح سابق در شبه‌نظامیان جیش الحر که در حومه‌های درعا و السویداء حضور داشتند، و میان ارتش سوریه مبنی بر همکاری میان دو طرف برای نابودی داعش در مقابل دستیابی این افراد مسلح به عفو به دست آمد، این افراد مسلح که خود را تسلیم ارتش کرده‌اند، تعهد دادند با داعش در تمام جبهه‌های سوریه بجنگند.

این فرمانده همچنین ادامه داد که این افراد در ستون هایی هفتصد نفری گردآورده شده اند و با تجهزات کامل از منطقه اللجاه در حومه درعا به‌سمت مناطق تمرکزی که درباره آن توافق شده است، عزیمت کردند تا این مناطق را از لوث داعش پاکسازی کنند.

بر طبق این توافق ارتش سوریه علاوه بر این که با این افراد نمی جنگد بلکه تجهیزات و تسلیحات مورد نیاز این افراد را تامین و درنبرد با داعش از آن ها پشتیبانی هوایی نیز خواهد کرد.

این فرمانده تاکید کرد که اولین عملیات این گروه ها هفته گذشته با موفقیت انجام شد که طی آن سه شهرک را از وجود عناصر گروه تروریستی داعش پاکسازی کردند . 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.