×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

saudi kiled 501990 - 40 عضو پارلمان بحرین:استان خوزستان ایران، یک کشور عربی تحت اشغال است

 

40 عضو پارلمان بحرین:استان خوزستان ایران، یک کشور عربی تحت اشغال است

 

الشرق الا‌وسط”؛ چهل عضو پارلمان بحرین، با امضاء تفاهم‌نامه‌ای فیمابین که پنج نفر از همکارانشان به هیئت رئیسه این پارلمان تحویل دادند، در اقدامی گستاخانه و تجاوزکارانه، خواستار به رسمیت شناخته شدن استان خوزستان ایران، به عنوان یک کشور عربی تحت اشغال شدند.

یکی از اعضاء پارلمان بحرین گفت: “این تفاهم‌نامه خواستار احتساب اهواز، به عنوان یکی از سرزمین‌های عربی شده و مردم آن را مردمی عرب خوانده است که تحت اشغال ایران قرار گرفته‌اند.”

 این ابله ها فراموش کردند در جنگ 8 ساله همه مردم ایران برای نجات خوزستان از شرمزدوران بعثی مردانه جنگیدند و چه خون هایی دادند و فراموش کردند که عراق هم کشور عربی بود که به خوزستان که عمدتا عرب بودن حمله کرد.

 

این تفاهم‌نامه در ادعایی ساختگی، تهران را به اعمال خشونت علیه مردم اهواز در شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی موجود و نبود نقشی عربی متهم کرده است.

عبدالله بن حویل” -رئیس کمیته امور خارجی و امنیت ملی پارلمان بحرین- در اظهاراتی گستاخانه و بی اساس گفت: “این تفاهم‌نامه، آرمان ملت های عربی و اسلامی مبنی بر نجات مردم اهواز از ظلم، ستم و اسارت دولت ایران که برای دهه‌های متمادی ادامه داشته است را بازتاب می دهد. این تفاهم‌نامه، آغازی برای انتقال صدای مظلومیت مردم اهواز به جهان خواهد بود؛ مردمی که از سیاست های تبعیض آمیز دولت ایران به شدت رنج می برند.”

 بحرین تا همین 40 سال قبل جزء ایران بوده و در مجلس ایران نماینده داشته منتها با توطئه انگلیس خبیث از ایران جدا شد و مجلس ایران باید به حکام بحرین یاداوری کنند که پهلوی بدون اجازه مجلس شورای ملی در آن زمان بحرین را مستقل اعلام کرد واز نظر مجلس وملت ایران بحرین جزئی از ایران است.

هر دفعه دشمنان ايران با يه قسمتي از ايرانو بهونه ميكنن تا توهم جدايي رو بيان كنن.. ساده لوحها نميدانند ترك لر بلوچ كرد عرب فارس شيعه سني مسيحي يهودي همه ما جز ايرانيم و جانمان را فداي ايران ميكنيم زنده باد ايران .زنده باد همه ايرانيان و با مشت اتحاد ميزنيم در دهان دشمنان ما افتخار ميكنيم ايراني هستيم

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.