×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2321699 - مُشت امارات باز شد

به گزارش ميليتاری نيوز، روزنامه الشرق قطر نوشت: با برجسته شدن نقش جنایتکارانه ابوظبی در لیبی و سوریه برای گسترش هرج و مرج و خرابکاری در آنها در راستای خدمت به طمع ورزیهای مسئولان توسعه طلب امارات، هفته نامه سوئیسی “زونتاگ بلیک” فاش کرد که برخی تاجران در شهر طرابلس پایتخت لیبی درحال فروش سلاح و موشک اندازهای ساخت سوئیس در شبکه اینترنت هستند. این سلاح ها ساخت شرکت سوئیسی “رواگ” است که امارات آن را خریداری کرده بود.

براساس اعلام سایت امارات لیکس، هفته نامه زونتاگ بلیک در این افشاگری به گزارش یک مرکز تحقیقاتی استرالیایی ویژه سلاح و مهمات و اسناد تصویری استناد کرده است.

این هفته نامه نوشت: کاربران لیبیایی شبکه اجتماعی فیسبوک که روابط مستقیمی با گروههای مسلح دارند، از جمله کسانی هستند که تمایل به خرید این سلاح ها دارند.

بیشتر بخوانید:

عواملی که شکست نهایی امارات در نبرد الحدیده را قطعی کرد

سفر مخفیانه یک مسئول بلندپایه اماراتی به اسراییل

هفته نامه زونتاگ بلیک تاییدیه شرکت تسلیحاتی رواگ و دو شرکت ارایه دهنده تجهیزات دفاعی به نامهای Brügger وThomet AG را بدست آورده است. این اسناد عملا حاوی عکس های تولیدات آنها است که امارات آنها را خریداری کرده است.

این گزارش بعد از آن منتشر شده که دولت سوئیس ماه ژوئن گذشته تصمیم گرفت تا قوانین مربوط به صادرات سلاح را کاهش دهد. این امر صادرات سلاح به کشورهای شاهد درگیری مسلح داخلی را در سایه شروط معینی امکانپذیر می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.