×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2255494 - تمجید سرلشکر باقری از قدرت موشکی و اطلاعاتی سپاه

به گزارش ميليتاری نيوز، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در آیین دانش‌آموختگی دانشجویان انتظامی دانشگاه امین با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در عراق اظهار داشت: اتفاقی که در روزهای اخیر با قدرت تمام در منطقه محقق شد، اتفاق کوچکی نبود. موضوع موشکی بخش کوچکی از این اتفاق بزرگ بود. بخش بزرگتر این جریان، نمایش قدرت تدبیر، قدرت اطلاعاتی، قدرت طراحی و هماهنگی، قدرت فرماندهی و ارتباط و در نهایت بیانگر قدرت تمام کننده موشکی بود که چنین حادثه بزرگی را رقم زد.

وی افزود: در اینجا اعلام می‌کنیم که چنانچه چنین توطئه‌افکنی‌هایی ادامه پیدا کند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ساکت نمی‌نشینند.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: ما صبر می‌کنیم، اتمام حجت می‌کنیم، پیغام و تذکر می‌دهیم؛ اما اگر توطئه‌ها ادامه پیدا کند، چاره‌ای جز برخورد نیست؛ چرا که بر اساس منشور ملل متحد، این حق طبیعی هر ملت و کشوری است که در برابر دشمن از خود دفاع کند. ما صبر نمی‌کنیم که ناامنی به داخل خانه‌های مردم ما بیاید و یا به کارخانه‌ها و مراکز جمعیتی و توسعه‌ای ما راه پیدا کند و ما بخواهیم با انفعال برخورد کنیم. ما دارای نیروهای مسلح و نظامی فعال هستیم و با ریشه توطئه‌ها برخورد می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.