×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، روز گذشته نیروهای شورشی تحت فرمان ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی عملیات دیگری را برای اشغال منطقه «حیران» در شمال غرب استان «حجه» علیه نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله آغاز کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای مزدور شورشی عملیات جدید خود را با پشتیبانی یگان های هوایی و دریایی ائتلاف از محور شرقی صحرای «میدی» علیه نیروهای یمنی ترتیب دادند.

2326974 - سقوط بخش غربی و مرکزی منطقه راهبردی حیران در شمال غرب استان حجه؛ تلاش نیروهای شورشی برای نفوذ به مهم ترین پایگاه انصارالله در یمن +  تصاویر و نقشه میدانی

یک منبع میدانی در گفت وگو با ميليتاری نيوز به جزئیات این عملیات اشاره کرد و گفت: به دلیل حجم سنگین حملات جنگنده ها و یگان های دریایی ائتلاف، نیروهای یمنی از بخش وسیعی از منطقه «حیران» عقب نشینی کردند.

وی افزود: چند گروه از نیروهای یمنی برای زمین گیر کردن و متوقف کردن پیشروی نیروهای شورشی در مناطق مستقر شده اند و با کمین ها و حملات موشکی دقیق موفق شدند دهها تن از مزدوران ائتلاف را در مرکز منطقه «حیران» به هلاکت برسانند.

2326973 - سقوط بخش غربی و مرکزی منطقه راهبردی حیران در شمال غرب استان حجه؛ تلاش نیروهای شورشی برای نفوذ به مهم ترین پایگاه انصارالله در یمن +  تصاویر و نقشه میدانی

2326972 - سقوط بخش غربی و مرکزی منطقه راهبردی حیران در شمال غرب استان حجه؛ تلاش نیروهای شورشی برای نفوذ به مهم ترین پایگاه انصارالله در یمن +  تصاویر و نقشه میدانی

این منبع میدانی تصریح کرد: نیروهای یمنی در روزهای گذشته حدود ۱۵ خودروی نظامی را در شمال غرب استان حجه منهدم کردند و ۱۴۳ تن از نیروهای شورشی را در جریان درگیری‌ها به هلاکت رساندند.

وی گفت: در صورتی که نیروهای شورشی موفق شوند منطقه حیران را به اشغال دربیاورند، نیروهای یمنی در منطقه «حرض» از سه محور شمال، جنوب و غرب محاصره می‌شوند و فشار بر آنان در این محور چند برابر می‌شود.

2326970 - سقوط بخش غربی و مرکزی منطقه راهبردی حیران در شمال غرب استان حجه؛ تلاش نیروهای شورشی برای نفوذ به مهم ترین پایگاه انصارالله در یمن +  تصاویر و نقشه میدانی

2326969 - سقوط بخش غربی و مرکزی منطقه راهبردی حیران در شمال غرب استان حجه؛ تلاش نیروهای شورشی برای نفوذ به مهم ترین پایگاه انصارالله در یمن +  تصاویر و نقشه میدانی

به گفته این منبع میدانی، چند گروه از نیروهای یمنی از محور شرقی استان حجه به مناطق درگیری در شمال غرب استان اعزام شده اند تا مناطق اشغال شده را در منطقه «حیران» بازپس بگیرند.

به گزارش ميليتاری نيوز، ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی با کمک نیروهای شورشی در تلاش است مناطق شمال غرب استان حجه را به طور کامل اشغال و به استان صعده (مهم ترین پایگاه انصارالله) نفوذ کند.

2326971 - سقوط بخش غربی و مرکزی منطقه راهبردی حیران در شمال غرب استان حجه؛ تلاش نیروهای شورشی برای نفوذ به مهم ترین پایگاه انصارالله در یمن +  تصاویر و نقشه میدانی

در حال حاضر، بخش هایی از شمال غرب و شمال استان حجه از جمله «صحرای میدی، بندر میدی، جنوب منطقه طوال، غرب و مرکز منطثه حیران» به اشغال نیروهای شورشی در آمده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.