×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش (شامگاه چهارشنبه) مناطقی در نوار غزه را به بهانه مقابله با گروه‌های مقاومت، هدف حملات خود قرار دادند.

نیروهای فلسطینی نیز در واکنش به این حملات، چندین بار تعداد زیادی راکت و خمپاره به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی مرز غزه شلیک کردند.

منابع محلی می‌گویند از ساعاتی پیش تا کنون (بامداد پنجشنبه) صدای آژیرهای هشدار حمله موشکی در مناطق اطراف نوار غزه قطع نشده و شهرک‌نشینان صهیونیست از ترس جان خود به پناهگاه‌ها گریخته‌اند. شهرک‌های «آوشالوم»، «بنی نتساریم»، «دِکِل»، «یِوول»، «یاتِد»، «پِری گان»، «کرم ابوسالم»، «نیریم»، «عوز و علومیم» و چندین شهرک دیگر، از جمله مناطقی هستند که آژیرهای هشدار به صورت ممتد در آن شنیده می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که طی دو تا سه ساعت گذشته، بیش از ۵۰ فروند راکت و خمپاره از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی مرز این منطقه شلیک شده است. این شلیک‌ها، خسارات قابل توجهی را برای صهیونیست‌ها درپی داشته است.

2313182 - آژیرهای خطر خواب را از صهیونیست‌ها ربود +عکس

در این بیانیه همچنین آمده است که هواپیماها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی به حدود ۱۵ هدف متعلق به گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه حمله کرده‌اند. سامانه‌های گنبد آهنین نیز توانستند فقط حدود ۱۰ فروند از راکت‌های شلیک را ساقط کنند.

منابع فلسطینی می‌گویند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هم‌اکنون (ساعت ۱ بامداد) به شدت در حال بمباران مناطق مختلفی از نوار غزه شامل جبالیا، خان یونس، رفح و بیت لاهیا هستند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه درپی حملات بی‌رحمانه جنگنده‌های اسرائیلی، طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که از این پس، با هیچ طرحی برای آتش‌بس با رژیم صهیونیستی موافقت نخواهند کرد. 

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که درپی برخورد یکی از خمپاره‌های شلیک شده از نوار غزه در نزدیکی پست دیدبانی ارتش اسرائیل، ۴ نظامی صهیونیست مجروح شدند.

یک رسانه اسرائیلی گزارش داد که یکی از راکت‌های مقاومت، به خودرو افسران عالی‌رده ارتش رژیم صهیونیستی در شهر «سدیروت» برخود کرده است. هنوز گزارشی از مجروح شدن این افراد مخابره نشده است.

2313184 - آژیرهای خطر خواب را از صهیونیست‌ها ربود +عکس

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز هم‌اکنون جلسه‌ای اضطراری را با فرماندهان عالی‌رده ارتش و دستگاه‌های امنیتی برای تصمیم‌گیری درباره نوار غزه برگزار کرده است. یکی از فرماندهان حاضر در این نشست (که خواست نامش فاش نشود) به منابع خبری گفت که قصد دارند برای همیشه به این تبادل آتش پایان دهند.

وی عملیات جدید رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را تایید کرد.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که به دستور «بنیامین نتانیاهو»، طی ساعات آینده جلسه اضطراری کابینه امنیتی با حضور لیبرمن، «گادی آیزنکوت» رئیس ستادکل نیروهای مسلح، «نداف آرگمان» رئیس شاباک و دیگر سران نظامی-امنیتی در منطقه «قریه» برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.