×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای سوری در جریان بازرسی منطقه الحوله در حومه شمالی حمص یک انبار سلاح و مهمات که برخی از آن‌ها ساخت کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی است، کشف و ضبط کردند.

نیروهای سوری اخیرا در جریان بازرسی روستاها و شهرک‌های حومه شمالی حمص چندین انبار سلاح و مهمات ساخت کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی را کشف و ضبط کرده‌اند. در جریان این بازرسی‌ها همچنین چندین رشته تونل که تروریست‌ها از آن برای رفت و آمد بین مخفی‌گاههایشان و یا حمله به مناطق نظامی و مناطق امن استفاده می‌کردند، کشف شد.

2313127 - کشف سلاح‌های ساخت اسرائیل در حومه حمص +عکس

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح شانزدهم ماه می (۲۶ اردیبهشت) گذشته از بازگشت امنیت و ثبات به ۶۵ شهر، شهرک، و روستا در دو حومه شمالی حمص و حومه جنوبی حماه خبر داد.

اعتراف ائتلاف آمریکایی به کشتن ۷۷ غیرنظامی در رقه

ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با داعش مسئولیت کشتن ۷۷ غیرنظامی در رقه در تابستان سال گذشته را پذیرفت.

روزنامه دیلی میل چاپ انگلستان نوشت: سازمان عفو بین‌الملل در گزارش خود در ژوئن گذشته اعلام کرد که در بین ۷۷ غیرنظامی کشته شده در حملات هوایی ائتلاف در شهر رقه در تابستان سال گذشته، ۲۴ نفر کودک و ۲۵ نفر زن حضور داشتند.

2313124 - کشف سلاح‌های ساخت اسرائیل در حومه حمص +عکس

ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با داعش در ژوئن گذشته به کشته شدن صدها غیرنظامی در پی حملات جنگنده‌های این ائتلاف در سوریه و عراق اعتراف کرد.

تنها در پی حملات جنگنده‌های آمریکایی به منازل مردم در حومه البوکمال در دیرالزور سوریه که حدود یک ماه قبل صورت گرفت، ده‌ها غیر نظامی به خاک و خون کشیده شدند.

2313126 - کشف سلاح‌های ساخت اسرائیل در حومه حمص +عکس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.