×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، از مناطق مرزی مشترک غرب عراق و سوریه خبر می رسد، عناصر تروریستی داعش حملات سنگینی را علیه مواضع بسیج مردمی عراق انجام دادند تا شکست های خود را در شرق رود فرات جبران کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با ميليتاری نيوز به جزئیات عملیات تروریست ها اشاره کرد و گفت: حملات تروریست ها علیه نیروهای بسیج مردمی زمانی آغاز شد که آنان در شمال شرق استان دیرالزور ضربات سنگینی را از شبه نظامیان کُرد متحمل شدند.

2288187 - حملات سنگین ترویست‌های داعش در مناطق مرزی مشترک عراق و سوریه + نقشه میدانی و عکس

این منبع میدانی با بیان این که تروریست ها با حمله به مواضع نیروهای بسیج مردمی درصدد تقویت روحیه خود و ایجاد پایگاه های جدید در مرزهای مشترک عراق و سوریه هستند، افزود: نیروهای بسیج مردمی در مرزهای مشترک عراق و  سوریه توانستند تحرکات تروریست ها را به طور کامل رصد کنند.

وی با توضیح این مطلب که تروریست ها حملات خود را با چند خودروی انتحاری علیه مواضع نیروهای تیپ ۲۸ بسیج مردمی آغاز کردند، گفت: نیروهای عراقی با موشک های ضد زره کورنت دو خودروی نظامی و انتحاری تروریست ها را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

2288188 - حملات سنگین ترویست‌های داعش در مناطق مرزی مشترک عراق و سوریه + نقشه میدانی و عکس

این منبع میدانی از دفع حملات تروریست های داعش در مرزهای مشترک عراق و سوریه خبر داد و گفت: نیروهای بسیج مردمی در طول مناطق مرزی در حالت آماده باش کامل هستند تا در برابر حملات احتمالی واکنش نشان دهند.

2288191 - حملات سنگین ترویست‌های داعش در مناطق مرزی مشترک عراق و سوریه + نقشه میدانی و عکس

به گزارش ميليتاری نيوز، چند گروه از نیروهای بسیج مردمی، عشایر و نیروهای امنیتی عراق هم عملیاتی را از مناطق مرزی شمال غرب استان نینوا تا جنوب غرب استان الانبار در مرزهای مشترک با سوریه علیه هسته های خاموش داعش انجام دادند و موفق به تامین امنیت ۳۰۰ کیلومتر از خطوط مرزی شدند.

2288193 - حملات سنگین ترویست‌های داعش در مناطق مرزی مشترک عراق و سوریه + نقشه میدانی و عکس

در این عملیات چند مقر مخفی، انبار سلاح و تجهیزات نظامی تروریست های داعش کشف و منهدم شد؛ نیروهای عراقی به منطور تامین امنیت مناطق مرزی و جلوگیری از نفوذ تروریست ها اقدام به نصب برج های مراقبت در طول خطوط مناطق مرزی کردند.

2288192 - حملات سنگین ترویست‌های داعش در مناطق مرزی مشترک عراق و سوریه + نقشه میدانی و عکس

در حال حاضر، برج های مراقبت از حد فاصل مناطق مرزی «عراق – سوریه – اردن» در جنوب غرب استان الانبار تا شهر مرزی القائم به طول حدود ۲۴۰ کیلومتر نصب شده اند تا تحرکات هسته های خاموش داعش رصد شود.

به گزارش ميليتاری نيوز، نیروهای عراقی به منظور رصد تحرکات شبانه تروریست های داعش در مناطق مرزی دوربین های حرارتی نصب کرده اند و با استقرار دیوارهای بتنی درصدد تقویت امنیت نقاط مرزی هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.