×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش ميليتاری نيوز، یک وبگاه صهیونیستی از عدم پوشش مطلوب دفاع موشکی این رژیم در غزه و شمال سرزمین‌های اشغالی جهت مقابله با حملات موشکی‌ احتمالی نیروی مقاومت حزب‌الله لبنان و حماس از فلسطین خبر داد.

وبگاه «دبکا فایل» در بخشی از گزارش خود به صراحت نوشت: «ارتش فاقد آتشبارهای دفاع موشکی کافی برای پوشش غزه و جبهه‌های شمالی است.»

بیشتر بخوانید:

پا اگرنیست ولی غیرتشان پابرجاست +عکس

شهادت ۲ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در غزه +عکس

بر این اساس، حماس مورخ ۲۰ و ۲۷ ژوئن (سی‌ام خرداد و ششم تیر) بیش از ۱۰۰ حمله خمپاره‌ای از باریکه غزه علیه روستاها و شهرهایی در سرزمین‌های اشغالی انجام داد و باوجود هشدارهای فرار به پناهگاه‌ها برای مصون ماندن از این حمله‌ها، مشخص شد که در جنوب برای دفع حملات سنگین راکتی کمبود آتشبار سامانه گنبد آهنین وجود دارد زیرا بیشتر یگان‌های دفاع موشکی گنبد آهنین به‌خاطر شدت یافتن تنش در شمال سرزمین‌های اشغالی مستقر شده‌اند.

2284768 - نگرانی صهیونیست‌ها از ضعف سامانه دفاعی این رژیم

این وبگاه سپس نوشت: «اگر مرکز اسرائیل تحت حمله‌های موشکی قرار گیرد، این کمبود بحرانی می‌شود. اینک ژنرال‌ها و دیگر کارشناسان نظامی اسرائیل از ناتوانی در محافظت از شمال و تاسیسات راهبردی در سراسر اسرائیل در مقابل موشک‌های دقیق  و جدید به ویژه موشک‌های زرادخانه حزب الله آگاه هستند. این موشک‌ها می‌تواند از سوریه، لبنان یا حتی باریکه غزه شلیک شود.»

این منبع خبری در خاتمه اشاره کرد که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی یکشنبه شب نشست فوری ویژه را برای بررسی تمهیداتی جهت تقویت جبهه شمالی و مقابله با حمله‌های نیروهای مقاومت برگزار می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.