×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2204534 - پاسخ روسیه به اقدام نظامی آمریکا

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از ميليتاری نيوز، «ولادیمیر شامانوف» رئیس کمیته امور دفاعی دومای دولتی روسیه گفت: که مسکو اقدامات متقارنی برای پاسخگویی به اقدام آمریکا در مورد استقرار 400 سامانه دفاع ضدموشکی علیه روسیه در نظر خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: «بدون تردید اوضاع کاملا تحت کنترل بوده و اقدامات لازم برای مقابله با این اقدام آمریکا در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.»

بیشتر بخوانید:

نقش تسلیحات جدید روسیه در رقابت تسلیحاتی

چتر اتمی پوتین برای متحدان روسیه

این مقام بلندپایه پارلمانی افزود: «این اقدام آمریکا تهدید بزرگی است. با توجه به زمان کوتاه پرواز موشک‌های سپرضدموشکی آمریکا، آنها (آمریکایی‌ها) وظایفی را پیش روی ما قرار داده اند که البته بخش اعظم آنها دیگر حل و فصل شده و تنها بخشی کوچکی از آنها باقی مانده که باید برطرف شوند. مسلما زمانی که سپر موشکی آمریکا با مرزهای روسیه هزاران کیلومتر فاصله دارد، موضوع یک چیز است و زمانی که آنها در فاصله کمتر از صدکیلومتری مستقر باشند، مسئله کاملا متفاوت است.»

ذکر این نکته ضروری است که روز شنبه منابع نظامی – دیپلماتیک خبر دادند که آمریکا از هم اکنون بیش از 400 موشک سامانه سپرضدموشکی را که در جهت‌گیری علیه روسیه هستند، مستقر کرده است. این منابع خبری یادآور شده بودند که بعد از پیام رئیس جمهوری روسیه برای مجمع فدرال، اظهارات مقامات رسمی آمریکا در این مورد که سپرموشکی دنیای این کشور علیه روسیه جهت گیری نشده، یک حیله‌گری بیش نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.