×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2191578 - سردار غیب پرور: انقلاب اسلامی زنده نمی‌ماند مگر آنکه جامعه انقلابی باشد

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از ميليتاری نيوز، پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ده هزار شهید جامعه عشایری کشور در اهواز، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استانی و سران عشایر و قبائل حضور داشتند و  از خانواده سردار شهید علی هاشمی و سردار شهید مرتضی حسین پور تجلیل شد. در این مراسم سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: جامعه عشایر علاوه بر ده هزار شهید دفاع مقدس، در دفاع از حرم نیز ده شهید تقدیم کرده است.

وی با تأکید بر اینکه نمی‌توان نقش اقوام مختلف را در پیروزی و بقای انقلاب نادیده گرفت، افزود: در دفاع از اسلام و انقلاب عرب، لر، آذری، کرد، ترکمن، بلوچ و اقوام دیگر تا پای جان ایستادند.

بیشتر بخوانید:

اعزام 10 هزار گروه جهادی به مناطق محروم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نخستین مدافع حریم ولایت، حضرت زهرا (س) است، عنوان کرد: اگر بخواهیم سردار شهید علی هاشمی، سردار شهید مرتضی حسین پور و ده هزار شهید جامعه عشایر کشور را معرفی کنیم، باید بگوییم که این‌ها ممتاز شاگردان مکتب حضرت زهرا (س) هستند.

وی بابیان اینکه رزمندگان هیچ‌چیز مادی نگرفتند و طلب نکردند، گفت: ما شهیدان را در رابطه با ولایت می‌شناسیم و هدف اصلی آن‌ها نیز حفظ اسلام ناب محمدی بود که همان اسلام ولایی است.غیب‌پرور با اشاره به سختی‌ها، گرما و سرمایی که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تحمل کردند، بیان کرد: کلام انقلاب اسلامی و شهدا، اعتلای دین خداست.

بیشتر بخوانید:

سستی و غفلت زیبنده مسئولان نیست

وی بابیان اینکه صدام به‌تنهایی در مقابل انقلاب عرض‌اندام نکرد، افزود: در سال 1990 که بین صدام و متحدان او اختلاف افتاد، خودشان اعتراف کردند که 52 کشور به‌طور مستقیم و غیرمستقیم از صدام حمایت کردند.رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: انقلاب اسلامی زنده نمی‌ماند مگر آنکه جامعه انقلابی باشد و انقلابی بودن به معنای پشت سر رهبری حرکت کردن است.

وی بابیان اینکه امروز قوم عرب و بختیاری به شهدای خود افتخار می‌کنند، گفت: همه اقوام و نژادها درصحنه انقلاب ایستاده‌اند و به این ایستادگی افتخار می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.