×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2189691 - هشدار اروپایی‌ها به نیابت از اسرائیل به ایران

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از ميليتاری نيوز، یک رسانه صهیونیستی مدعی شده مقام‌های کشورهای اروپایی به نیابت از رژیم صهیونیستی به ایران درباره فعالیت‌های ادعایی‌اش در سوریه هشدار داده‌اند.

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مقام‌های اروپایی مدعی شده فرانسه، انگلیس و آلمان به درخواست اسرائیل، به «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران و مشاورانش درباره تبعات «تثبیت حضور ایران در سوریه» هشدار داده‌اند. 

 مطابق این ادعا، آخرین «هشدار» را چهارشنبه هفته گذشته یک مقام وزارت خارجه فرانسه به یکی از مقام‌های ارشد ایران منتقل کرد.

این خبرگزاری به طور مستقل نمی‌تواند صحت ادعاهای مطرح‌ شده در گزارش میلیتاری نیوز به نقل از رسانه رژیم صهیونیستی را تأیید کند. مقام‌های اروپایی هنوز به این ادعاها واکنش نشان نداده‌اند. 

جمهوری اسلامی ایران بارها فضاسازی‌های رژیم صهیونیستی درباره حضورش در سوریه را رد و تأکید کرده حضور ایران در سوریه به درخواست دولت قانونی این کشور و با هدف مبارزه با تروریسم صورت گرفته است. 

دولت‌های کشورهای عراق و سوریه بارها نقش ایران و متحدانش در عقب راندن گروه‌های تروریستی در منطقه را مورد تمجید قرار داده‌اند. 

ادعاهای کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی دو روز بعد از سقوط یک جنگنده اف‌۱۶ رژیم صهیونیستی در پی تجاوز به خاک سوریه مطرح شده است.

رژیم صهیونیستی اصرار دارد که تجاوز هوایی روز شنبه به خاک سوریه در واکنش به ورود یک پهپاد ایرانی به اراضی اشغالی صورت گرفته، اما تهران این ادعا را رد کرده است. 

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم اسرائیل و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند.

ارتش سوریه همچنین تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی در سوریه کشف کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.