×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سرویس جهان ميليتاری نيوز – کمر باقیمانده گروههای تروریستی در حال خم شدن است و آنان تا ساعاتی دیگر یکی از بزرگترین شکست های خود را  در روزهای آغازین سال ۲۰۱۸ تجربه خواهند کرد؛ این نخستین جملات منبع میدانی ميليتاری نيوز در شرق استان ادلب است که با شور و هیجان گفته می شود.

وقتی از او می خواهیم بیشتر در خصوص تحولات میدانی شرق استان ادلب توضیح دهد، می‌گوید: امروز کاری کردیم که شاید در تاریخ نبردهای جهان از آن یاد کنند؛ او اضافه می‌کند که نیروهای مقاومت با فرودگاه ابوظهور کمتر از ۵۰۰ متر فاصله دارند.

وی تاکید می‌کند کار تروریست ها در فرودگاه ابوظهور تمام شده و نیروها تا ساعاتی دیگر وارد فرودگاه می‌شوند اما اضافه می کند که پیروزی بزرگ در محور دیگر در حال به دست آمدن است.

منبع میدانی ميليتاری نيوز از شخم زدن تروریست ها توسط یگان موشکی و جنگنده‌های روسی می‌گوید و خاطر نشان می‌کند تا محاصره تروریست‌ها در جنوب استان حلب و شمال شرق استان حماه فقط ۱۱ کیلومتر فاصله باقی مانده است.

2162442 - روایت خبرنگار ميليتاری نيوز از آنچه در شرق ادلب می‌گذرد: تروریست‎ها رودست خوردند؛ جنگنده‌های روسی منطقه را شخم زدند/ ۱۱ کیلومتر تا قیچی‌شدن تروریست‌ها در جنوب حلب و شمال شرق حماه + نقشه میدانی و تصاویر

تاکید می کند که مخاطبان ميليتاری نيوز ابتدا به نقشه میدانی آماده شده دقت کنند؛ سپس صحبت هایش را این گونه ادامه می دهد که نیروهای مقاومت در حال قیچی کردن تروریست ها هستند تا محاصره آنان تکمیل شود.

از او می خواهیم بیشتر توضیح دهد که دقیقا نیروهای مقاومت به کدام سمت در حال حرکت هستند؛ در جواب می گوید: قرار بود نیروها از جنوب شهرک خناصر یعنی شهرک «رسم السیاله» پیشروی کنند و با پاکسازی مسیر ۲۳ کیلومتری خود را به فرودگاه ابوظهور برسانند.

به گفته خبرنگار ميليتاری نيوز در منطقه، براساس دستور اتاق عملیات مسیر پیشروی از شهرک «رسم السیاله» به سمت شهرک «رسم الکبری» تغییر پیدا کرد و نیروها توانستند با رو دست زدن به تروریست ها خود را به مزارع «تل صبحه» برسانند.

2162438 - روایت خبرنگار ميليتاری نيوز از آنچه در شرق ادلب می‌گذرد: تروریست‎ها رودست خوردند؛ جنگنده‌های روسی منطقه را شخم زدند/ ۱۱ کیلومتر تا قیچی‌شدن تروریست‌ها در جنوب حلب و شمال شرق حماه + نقشه میدانی و تصاویر
** برای مشاهده بهتر جزییات روی نقشه کلیک کنید**
 

او می گوید فاصله ۱۱ کیلومتری نیروها از مزارع «تل صبحه» تا شهرک «عقله بویدر» در جنوب غرب حلب تا ساعاتی دیگر پاکسازی می شود و حلقه محاصره تروریست ها در جنوب حلب و شمال شرق حماه تکمیل می شود.

منبع میدانی ميليتاری نيوز به شهرک هایی که در میانه راه قرار دارند هم اشاره می کند و می گوید: لرزه بر تن تروریست ها افتاده و به نظرم آنان در شهرک های «ام خان، ام سنابل، قیطل و…» فرار را بر قرار ترجیح می دهند.

2162440 - روایت خبرنگار ميليتاری نيوز از آنچه در شرق ادلب می‌گذرد: تروریست‎ها رودست خوردند؛ جنگنده‌های روسی منطقه را شخم زدند/ ۱۱ کیلومتر تا قیچی‌شدن تروریست‌ها در جنوب حلب و شمال شرق حماه + نقشه میدانی و تصاویر

در پایان می گوید نیروها را در شمال شرق حماه فراموش نکنید و آنان هم امروز غوغا کردند؛ می گوید دیروز شهرک «الرهجان» (مهم ترین پایگاه تروریست ها در شمال شرق حماه) آزاد شد و امروز هم شهرک «ام میالی».

از او درباره اهمیت شهرک «ام میالی» هم پرسیدیم که در جواب گفت: ابتدا توضیح دهم که ۳۰ تروریست در این محور به هلاکت رسیدند و سه ارتفاع هم پاکسازی شد اما در خصوص اهیمت هم اضافه کرد که با پاکسازی این شهرک، امنیت جاده «حماه – خناصر» بیشتر تامین می شود.

2162441 - روایت خبرنگار ميليتاری نيوز از آنچه در شرق ادلب می‌گذرد: تروریست‎ها رودست خوردند؛ جنگنده‌های روسی منطقه را شخم زدند/ ۱۱ کیلومتر تا قیچی‌شدن تروریست‌ها در جنوب حلب و شمال شرق حماه + نقشه میدانی و تصاویر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.