×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2144548 - سردار وحیدی: دشمنان هیچ‌گاه نمی‌توانند خللی به قدرت موشکی ایران وارد کنند

به گزارش ميليتاری نيوز، سردار احمد وحیدی صبح امروز در دومین یادواره سرداران و 385 شهید دانشجوی استان فارس که با عنوان « هم‌دانشگاهی آسمانی» در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: شهدای جوان دانشجو برای کشور الگو، حجت، قهرمان و عزیز هستند و فرش را به عرش متصل کرده‌اند.

وی افزود: دانشگاه‌ها بیش از همیشه امروز مستحق پیمودن راه شهدا است و در این راه بیشترین سهم را جوانان دارند. جهاد و شهادت مظهر قدرت و محور اصلی امنیت کشور است و آنچه سبب پایداری کشور شده و اینکه امروز دست رد به سینه ستمگران عالم زده شود، جهاد و شهادت است.

فرمانده سابق سپاه قدس با اشاره به اینکه شهید تامین‌کننده قدرت و امنیت ملی ماست خاطرنشان کرد: ایران امروز یکی از پرقدرت‌ترین کشورها در حوزه نظامی است و دلیل اصلی آن نیز دنباله‌روی مفاهیم ارزشمند شهید و شهادت بوده است.

سردار وحیدی گفت: امروز دشمنان به دنبال محدود کردن قدرت موشکی ایران هستند، اما بدانند هیچ‌گاه نمی‌توانند در این راه خللی وارد کنند و روز به روز پیشرفت‌ها بیشتر می‌شود.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با تاکید بر اینکه پوسته غرب روز به روز در حال فروپاشی است بیان کرد: آمریکایی‌ها در هر لحظه به دنبال حمله به ایران هستند، اما می‌دانند شکست بد و فاجعه‌باری می‌خورند و وارد باتلاقی می‌شوند که بیرون آمدن از آن محال است.

وحیدی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد قدرت، بسیار قوی است و با وجود مشکلات اقتصادی دارای توانمندی‌های زیادی در مقایسه با برخی کشورهای اروپایی هستیم.

وی با بیان اینکه امروز قوی‌تر از همیشه آماده جهش جدید در منطقه و جهان اسلام هستیم افزود: دانشجویان باید در این نقطه از عطف تاریخی مستحکم‌تر جلو آیند.

رئیس دانشگاه دفاع عالی ملی با بیان اینکه امروز گفتمان ایران از آسیا تا جنوب شرق آفریقا گسترانیده شده است خاطرنشان کرد: ایران دارای قدرت توانمندی نظامی است و آنچه  قدرت این فیزیک را از دینامیک و استاتیک خارج می‌کند روحیه جهاد و شهادت است.

سردار وحیدی با اشاره به اینکه این روزها هزارمین روزی  است که سعودی‌ها به یمن حمله کرده‌اند گفت: آنها می‌گفتند سه هفته‌ای  عملیات را در یمن به پایان می‌رسانند اما امروز یمن که کشوری ضعیف بود، دارای قدرت نظامی است.

وی گفت: یمنی‌ها به واسطه برخورد با افکار امام راحل و تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مقابل ائتلاف 38 کشور که قوی‌ترین و مدرن‌ترین سلاح‌ها را دارند ایستاده و  موشک‌های ساخته شده یمنی‌ها ریاض را می‌لرزاند.

فرمانده اسبق سپاه قدس با اشاره به اینکه در جهان دو جبهه داریم که یک سر آن ایران و دیگری آمریکاست افزود: ایران بر مبنای معیارهای الهی برای بشریت دل می‌سوزاند و آمریکایی‌ها نیز با خباثت خود یک ملت مظلوم را پایمال هوای شیطانی می‌کنند.

وحیدی افزود: امروز جبهه مقاومت  سحر دشمنان را  باطل کرده و قدرت را از آنان گرفته و دانشجویان ایران اسلامی نیز در این راه باید رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.