×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

↙️ جنگ 6 روزه اعراب با اسراییل در سال 1967 با شکست اعراب به پایان رسید نوار غزه و صحرای سینا از کنترل مصر، شرق اورشلیم و کرانه باختری رود اردن از کنترل اردن و بلندی‌های جولان را از کنترل سوریه خارج شدهمه و همه به خاطر افشای زمان دقیق حمله بود اسراییل با دریافت این خبرپیش دستی کرد و چند صد جنگنده مصری را در صحرای سینا،متلاشی کرد و….بعد ها کاشف به عمل آمد که ملک حسین پادشاه اردن ،با اسراییل همکاری کرده است!!!

photo 2017 11 27 20 30 00 - اردن سپر دفاعی اسراییل در جنگ های آینده

↙️موقعیت جغرافیایی اردن به گونه ای است که دقیقا مانند یک سد بین اردن وکشورهای عربستان، سوریه و عراق گذاشته شده است مطمینا در هرجنگ احتمالی،اسراییل نیازدارد تاجنگ را به خاک دیگری بکشاند این کار را با کشاندن جنگ به صحرای سینا درمقابل #مصر،وبه حاشیه اردن در مقابل سوریه ،عربستان و عراق انجام خواهد دادبه نقشه اردن توجه کنید انگار اسراییل ،پشت اردن پنهان شده است .

↙️ در حال حاضر روابط اسرائیل و اردن در سطح اجتماعی و اقتصادی به خصوص قراردادهای اقتصادی اخیر در خصوص آب و گاز شاهد عادی‌سازی گسترده‌ای است پروژه دروازه_اردن ، پروژه دریای سرخ و دریای اردن از جمله مهم ترین این پروژه هاست واردن بعد از مصر دومین وارد کننده از اسراییل دربین کشورهای عربی است.

↙️ سال پیش یاییر_گولان معاون رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی عنوان کرد با اردن همکاری اطلاعاتی بی سابقه ای داریم البته عنوان کردند این همکاری برای مقابله با داعش است !! داعش و النصره ای که دربیمارستان های اسراییل مداوا می شوند.

↙️ شک نداشته باشید اگر داعش،سوریه را ساقط می کرد و هوس حمله احتمالی به اسراییل را داشتند ارتش #مجهز شده اردن از جنوب وارد سوریه میشد و تا زمانی که حاشیه امنیت برای اسراییل ایجاد نمی کرد به پیشروی ادامه میداد و اردن ،بار انداز خواهد شد بی جهت نیست که پیشرفته ترین تجهیزات را به اردن می دهند و فعلا این کشور را از ورود به هرجریانی بازداشته اند ودر حقیقت یک مهره دست نخورده و آماده برای #بازی بزرگ ساخته اندکه باید توجه ویژه به این کشور شود.

↙️ اردن تعدادی از اسلامگراهای اردنی را که برای مردم #غزه کمکهای مالی جمع آوری کرده بودند را دستگیر و روانه زندان کرده و یا حکم حبس طولانی مدت با اعمال شاقه برای مجاهدان اردنی که قصد داشتند از مرزهای اردن خارج و علیه رژیم صهوینیستی در نوار عزه در جنگ شرکت کنند را صادر کرده است.

↙️ قطع یقین اردن در حال تبدیل شدن به بازوی محافظ اسراییل در غرب آسیا است وباید توجه ویژه ای به این کشور داشت خواهشا این مطلب را فوروارد نمایید تا دوستان بیشتری مطلع شوند

 

نقش اردن در منطقه, نقش اردن در آخرالزمان,نقش اردن در سوریه ,نقش اردن در ظهور, نقش اردن در اخر الزمان ,نقش اردني ,نقش اردن در جنگ سوریه ,نقش اردن در تحولات سوریه, نقش اردن در بحران سوریه ,نقش اردن در زمان ظهور

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.