×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1510134018 2098919 - بازگشت صدها خانواده سوری به دیرالزور

 به گزارش میلیتاری نیوز، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت پس از آزادسازی کامل شهر دیرالزور که طی چند روز گذشته انجام شد، موفق شدند این شهر را پاکسازی کنند.

پس از برقراری ثبات و امنیت به شهر دیرالزور، شرکتهای حمل و نقل، برای انتقال ساکنان این شهر که در دمشق حضور دارند، دست به کار شده اند.

خبرگزاری سانا گزارش داد که صدها خانواده با اتوبوس، از دمشق به دیرالزور بازگشته اند و شرکتهای حمل و نقل امکان رفت و برگشت را از دمشق به دیرالزور فراهم کرده اند.

به گفته خبرنگار سانا، راههای زمینی این مسیر امن است و مقرهای نظامی و پلیسهای مستقر در این مناطق، وظیفه تأمین امنیت مسافران را بر عهده دارند.

شماری از شهروندانی که از دمشق به دیرالزور بازگشته بودند، پس از تحمل مدت طولانی انتظار، ابراز شادمانی نموده از ارتش سوریه تشکر و قدردانی کردند که تروریستها را از بین بردند و زمینه را برای بازگشت به دیرالزور از راه زمینی فراهم کردند.

 از زمانی که ارتش سوریه و نیروهای متحدش موفق شدند محاصره شهر دیرالزور را بشکنند و امنیت را به جاده دمشق-دیرالزور بازگردانند، در بخشهای خدماتی در این شهر بهبود چشمگیری مشاهده می‌شود.

ساکنان دیرالزور بیش از ۳ سال در محاصره داعش قرار داشتند که با کمک ارتش سوریه و همپیمانانش این شهر کاملا از وجود تروریستهای داعش پاکسازی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.