×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2096438 - محافظت اف۱۴  از "هرکولس‌های"ارتش

به گزارش میلیتاری نیوز، در ادامه اجرای هفتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جنگنده‌های رهگیر اف‌ــ۱۴ به اجرای مأموریت گشت هوایی مسلح، رهگیری هواپیماهای دشمن فرضی و انجام مأموریت TOP COVER پرداختند.

 همچنین جنگنده‌های اف‌ــ۱۴ و میگ‌ــ۲۹ با انجام عملیات رزم هوایی شرایط درگیری در صحنه واقعی نبرد را با موفقیت به اجرا گذاشتند. 

براساس این گزارش، در بخش دیگری از این رزمایش عملیات جنگ الکترونیک و آزمایش انواع سامانه‌های پیشرفته ارتباطی نیروی هوایی ارتش با استفاده از بسترهای امن شبکه‌های بی‌سیم و باسیم، انواع سامانه‌های تسهیلات پروازی و انواع سامانه‌های تاکتیکی مأموریت‌های ابلاغ‌شده در جنگ الکترونیک را با موفقیت انجام دادند.

همچنین هواپیماهای ترابری سی‌ــ۱۳۰ در ارتفاع متوسط و شرایط تهدید اقدام به بارریزی تاکتیکی با پشتیبانی هوایی هواپیمای اف۱۴ کردند.

افزایش حجم قدرت آتش و دقت در اصابت اهداف متحرک و ثابت زمینی و هوایی، استفاده از مهمات نقطه‌زن و دورایستا با قدرت تخریب بسیار بالا یکی دیگر از نقاط قوت این رزمایش است و بخشی از توان رزمی نیروی هوایی ارتش را به معرض نمایش می‌گذارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.