×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2075594 - انهدام اهداف توسط جنگنده‌های فانتوم و سوخو۲۴

به گزارش میلیتاری نیوز، در دومین روز از مرحله اصلی و فازعملیاتی هفتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن های سوخو ۲۴ و هواپیماهای بمب افکن سنگین با استفاده از اصل غافلگیری و دور از دید رادارهای دشمن اهداف ثابت و متحرک زمینی دشمن را منهدم کردند.

امیر خلبان مسعود روزخوش سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت با اعلام این خبر گفت: پس از انجام مأموریت رهگیری هوایی و تیراندازی هوا به زمین توسط جنگنده‌های اف۵ و میگ۲۹ علیه مواضع از پیش تعیین شده، بمب افکن های راهبردی سوخو ۲۴ با حمل انواع موشک های بهینه شده و نقطه زن X-25 که توسط متخصصان جوان نیروی هوایی ارتش آماده بهره برداری و تست عملیاتی شده است، اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.

سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت افزود: ساعاتی قبل نیز جنگنده بمب افکن‌های اف۴ با شلیک موشک های ارتقاء یافته ماوریک و بمب های نقطه زن با حجم تخریب گسترده، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

در این مرحله از رزمایش از پرنده های فوق سبک و پهپاد های تهاجمی نیروی هوایی در راستای شناسایی و انهدام اهداف شبیه سازی شده در حجم گسترده به منظور ضربه نهایی به دشمن استفاده شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.