×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش میلیتاری نیوز، نیروهای اطلاعات بسیج مردمی عراق در یک عملیات ویژه موفق شدند با نفوذ به مناطق اشغالی، یک پایگاه بزرگ و مهم گروه تروریستی داعش را در مناطق صحرایی غرب استان الانبار شناسایی کنند.

نیروهای بسیج مردمی پس از پایان موفقیت آمیز عملیات و خارج شدن از منطقه، اطلاعات لازم را در اختیار جنگنده های نیروی هوایی ارتش عراق قرار دادند تا مرحله دوم عملیات با نابودی پایگاه تروریست های داعش ادامه پیدا کند.

جنگنده های عراقی پس از دریافت اطلاعات به سمت آسمان غرب استان الانبار پرواز کردند و توانستند پایگاه بزرگ گروه تروریستی داعش را در منطقه « ۱۶۰ کیلو» شناسایی  کنند و هدف قرار دهند؛ در جریان این حملات، پایگاه تروریست های داعش به طور کامل منهدم شد.

2075841 - انهدام پایگاه راهبردی داعش در مناطق صحرایی غرب استان الانبار + نقشه میدانی

براساس اطلاعات به دست آمده در این عملیات، ۱۵ خودروی نظامی، مجهز به دوشکا و انتحاری عناصر تروریستی منهدم شد. در این حملات دقیق، ۳ ایستگاه کوچک تولید برق، ۱۵ انبار تسلیحات و منبع سوخت هم هدف قرار گرفته و منهدم شدند.

به گزارش میلیتاری نیوز، در این عملیات همچنین تمامی مواضع داعش در حومه پایگاه هم نابود شد؛ ۸۰ تن از عناصر تروریستی داعش هم در جریان حملات جنگنده های عراقی به هلاکت رسیدند؛ در ادامه نیروهای یگان های زمینی با پشتیبانی جنگنده های عراقی به سمت این پایگاه پیشروی کردند و پس از درگیری های کوتاه موفق شدند این مقر و مناطق خود را به کنترل خود درآورند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.