×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2069679 - پیامی صریح رزمایش اقتدار برای دشمنان

به گزارش میلیتاری نیوز، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رزمایش اقتدار، با بیان اینکه ویژگی اصلی این رزمایش ابلاغ مرحله به مرحله عملیات از سوی رده‌های مختلف فرماندهی مخصوصا  ستاد کل نیروهای مسلح است، تاکید کرد: همه یگانها به تحرک، چابکی و آمادگی کم نظیری دست یافته‌اند.

نعمتی اقتدار را رزمایشی راهبردی و در منطقه‌ای استراتژیک و در زمانی مهم خواند و گفت: تحرک یگانها و رسته‌ها به اندازه‌ای رسیده که از دورترین نقاط کشور با همه تجهیزات و ادوات خود کمتر از ۲۴ ساعت در منطقه حاضر و عملیاتی شده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: این رزمایش با توجه به اتفاقات اخیر در منطقه برگزار می‌شود و ارتش تمام توان خود را برای حفظ منافع ملی، حفاظت از مرزهای ایرانی اسلامی و پایداری امنیت به کار می‌گیرد.

وی گفت: این رزمایش در غرب و شمال غرب کشور در حال برگزاری است و یکپارچگی، هماهنگی و همکاری کامل میان نیروهای ارتش و سپاه وجود دارد.
نعمتی تصریح کرد: بعد زمانی و جغرافیایی رزمایش اقتدار پیامی صریح برای دشمنان ایران اسلامی دارد.

وی افزود: هدف ما امنیت مناطق مرزی است و برای این امنیت تا پای جان ایستاده‌ایم.

نعمتی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول سال توان رزمی نیروهای خود را در همه رسته ها آزمایش می‌کند، گفت: در این رزمایش نیز تمامی رسته ها و یگانهای نیروی زمینی از جمله مخابرات، پهپاد، توپخانه، هوانیروز، راکت انداز، زرهی، واکنش سریع و نیروهای ویژه اقتدار، تحرک و چابکی خود را آزمایش کردند.

نعمتی با تاکید بر اینکه رزمایش صحنه جنگ واقعی است که خود می‌آفرینیم و نیروهای خود را در شرایط سخت با توجه به تهدیدات دشمن محک می‌زنیم، گفت: پس از رزمایش در جلسات متعدد فرماندهان نقاط ضعف و قوت را بیان می کنند و مهمتر از همه نخبگان و شایستگان و فرماندهان آینده ارتش شناسایی می‌شوند.

وی گفت: رزمایش در اقلیم جغرافیایی مختلف و با توجه به نوع تهدیدات صورت می گیرد و به صراحت می گویم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز آماده مقابله با هر تهدیدی است.رزمایش اقتدار مرحله به مرحله از سوی ستاد کل ابلاغ می شود.

منبع:روابط عمومی ارتش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.