×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

2025853 - پوتین: ترامپ تنش‌ها با کره شمالی را افزایش داد

به گزارش میلیتاری نیوز، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به تنش‌های فزاینده در شبه‌جزیره کره، اوضاع این منطقه را بسیار خطرناک ارزیابی کرد.

آمریکای تحت ریاست «دونالد ترامپ» تنش‌های پیشین میان این کشور و کره شمالی را به شدت افزایش داد تا جایی که از زمان روی کار آمدن ترامپ، ناوها و بمب‌افکن‌های بیشتر و بیشتری به سمت کره اعزام شده و پیونگ‌یانگ هم با شلیک‌های آزمایشی موشک پاسخ داده است.

ترامپ ۲ روز پیش گفته بود که «حرف زدن مشکل کره شمالی را حل نمی‌کند.» البته «جیمز متیس» وزیر دفاع وی سریعاً واکنشی اصلاحی نشان داد و گفت که هنوز هم برای حل مشکل کره شمالی با استفاده از دیپلماسی، وقت هست.

رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به این تنش‌های لفظی بی‌پایان میان پیونگ‌یانگ و واشنگتن، گفت که «شرایط در شبه‌جزیره کره به سمت سقوط در پرتگاه یک مناقشه بزرگ پیش می‌رود.»

دولت چین هم روز گذشته به این تنش‌ها واکنش نشان داده و اعلام کرده بود که اجازه شروع هیچ‌گونه جنگی را در نزدیکی مرزهای خود نخواهد داد.

ولادیمیر پوتین امروز به بحث کلی مبارزه با تروریسم هم پرداخت و ایجاد جبهه‌ای متحد و وسیع برای مبارزه با تروریسم بر اساس حقوق بین‌الملل را خواستار شد.

رئیس‌جمهور روسیه که جنگنده‌های کشورش در سوریه بارها مواضع تروریست‌ها را در هم کوبیده‌اند، به نتایج این سیاست در سوریه جنگ‌زده هم اشاره‌ای کرد و گفت: «به لطف روسیه و کشورهایی که سود خود را در ثبات سوریه می‌بینند، مردم آنجا (سوریه) به زندگی در صلح بازگشته‌اند.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.