×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

photo 2017 07 28 17 48 29 - معرفی نفربر سنگین BMO-T

نفربر سنگین BMO-T با تغییر بر روی شاسی تانک های قدیمی سری تی ۷۲ ساخته شده است. این نفربر دارای ۴۴ تن وزن میباشد و از آنجایی که بر اساس شاسی تانک ساخته شده است ، جزء حقاظت شده ترین نفربرها میباشد و سطح حفاظتی آن بیشتر شبیه به تانک ها است. این نفربر برای نبردهای شهری و درگیری های نامتقارن و نزدیک طراحی شده است. یک تیربار ۱۲.۷ میلیمتری بصورت ریموت در بالای این نفربر نصب شده و از داخل نفربر هدایت و کنترل میشود. تعداد ۳۲ قبضه لانچر یکبار مصرف Rpo-A Shmel در داخل این نفربر تعبیه شده است. این نفربر دارای دو خدمه است و هفت نیروی مسلح را نیز در درون خود حمل میکند. نیروهای داخل این نفربر درحالیکه در داخل نفربر هستند و از حفاظت آن استفاده میکنند ، اقدام به شلیک راکت های Shmel به سمت مواضع دشمن میکنند. راکت های Shmel از نوع ترموباریک هستند و کاربرد ضدنفر دارند و برای پاکسازی سنگرها و مواضع دشمن استفاده میشوند. این راکت انداز ۱۰۰۰ متر برد نهایی و ۶۰۰ متر برد موثر دارد. بدین ترتیب این نفربر با حفاظت زرهی بسیار بالای خود می تواند در مناطقی که تحت آتش شدید دشمن قرار دارد ، به سمت مواضع دشمن پیشروی کرده و نیروهای داخل آن با راکت های ترموباریک اقدام به مقابله با نفرات دشمن کنند و به سمت دشمن پیشروی کنند.

 

نفربر BMO-T بسیار نفربر کارآمدی است و در نبردهای نامتقارن و چریکی و شهری و همچنین در اسکورت کاروانهای نظامی می تواند بسیار موثر باشد. این نفربر تلفیقی از حفاظت زرهی بسیار بالا و قدرت آتش قابل توجه است و همین باعث کارآمدی آن شده است.

photo 2017 07 28 17 48 57 - معرفی نفربر سنگین BMO-T

نفربر BMO-T و نیروی بیرون آمده از آن و آماده برای شلیک راکت Shmel

روسها از بکار گیری این نفربر در سوریه قصد دارند تجربیاتی بدست آورند و بر اساس آن پلتفرم های طراحی شده بر اساس شاسی تانک آرماتا را بهبود بخشند.

روسیه درحال آماده شدن برای اعزام نفربرهای سنگین زرهی BMO-T به سوریه میباشد و بزودی تعدادی از این نفربرها را به سوریهاعزام خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.