×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1952849 488 - آغاز نمایشگاه دفاعی پاکستان از فردابه گزارش میلیتاری نیوز، «طاهر جاوید» مسئول نمایشگاه محصولات دفاعی پاکستان گفت: بیش از ۴۳ کشور در این نمایشگاه با نام آدیاز ۲۰۱۶ شرکت می‌کنند که فرصت خوبی برای تبلیغ کریدور اقتصادی مشترک با چین است.

وی افزود: نمایشگاه محصولات دفاعی پاکستان موسوم به آیدیاز ۲۰۱۶ از ۲۲ الی ۲۵ نوامبر در شهر کراچی برگزار می‌شود که ۴۳ کشور در قالب ۹۰ هیئت در آن شرکت خواهند کرد.

جاوید تأکید کرد: تانک الخالد،جنگنده‌های جی اف ۱۷، هواپیمای آموزشی سوپر مشاق و انواع موشک از جمله مهمترین تولیدات صنایع دفاعی پاکستان است که در نمایشگاه آیدیاز ۲۰۱۶ به نمایش درمی‌آید.

به گزارش دیلی اکسپرس، وی افزود: کشورهای مختلف از نمایشگاه صنایع دفاعی پاکستان استقبال کرده‌اند و امسال ۹ کشور به بازدید کنندگان از این نمایشگاه اضافه شده است.

طاهر جاوید گفت: با توجه به افزایش بازدید کنندگان فضای نمایشگاه را با ۸ حال بزرگ افزایش داده‌ایم.

سرتیپ «وحید ممتاز» از مدیران صنایع دفاعی پاکستان نیز در این زمینه گفت: بهترین جنگ افزارهای تولید کشور در نمایشگاه ایدیاز ۲۰۱۶ به نمایش درخواهد آمد.

وی افزود: پاکستان حاضر است تجربیات خود درباره جنگ‌های نامنظم را در اختیار سایر کشورها قرار دهد و در زمینه مبارزه با تروریسم با آنها همکاری کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.