×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1915276 815 - انهدام ۴ میلیون نخ سیگار خارجی توسط سپاه در بانهبه گزارش میلیتاری نیوز، امروز بیش از ۴ میلیون نخ سیگار از انواع سیگارهای خارجی که بصورت قاچاق وارد شهرستان بانه شده بودند و طی چند ماه اخیر توسط سپاه بانه در نقاط صفر مرزی کشف و ضبط شده بودند امروز طی برگزاری  مراسمی با حضور اعضای شورای تامین شهرستان بانه در محل پادگان شهید نصرالهی سپاه بانه منهدم شد.

سرهنگ پاسدار مصطفی سلیمانی فرمانده سپاه بانه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، اظهار داشت: این کشفیات در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز برابر آنچه که در کمسیون های متعدد قاچاق کالا و ارز شهرستان بانه پی گیری و مصوب شده بود انجام گرفته است.

وی افزود: این محموله بزرگ قاچاق که امروز شاهد انهدام آن هستیم  توسط رزمندگان سپاه بانه در پایگاه های مرزی دونیس و حجره فقیران در بحث انسداد مرزها  طی چند ماه گذشته و در چندین مرحله کشف و ضبط شده بود.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه محموله مذکور، بالغ بر ۴ میلیون نخ سیگار از انواع سیگارهای خارجی و قاچاق می باشد خاطرنشان کرد که ارزش ریالی این سیگارها بیش از ۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: علی رغم اینکه سپاه بانه با تمام توان مقابل  قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی در کشور مقابله می‌کند اما بیشتر  هدف و سیاست سپاه بر ممانعت از ورود هرگونه کالای قاچاق استوار است تا کشف و ضبط این کالاهای قاچاق که امیدواریم با اقدامات و تدابیری که اندیشیده شده شاهد تحقق روز افزون این مهم در بانه باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.