×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1913772 786 - هشدار وزارت دفاع در خصوص یک شرکت کلاهبرداربه گزارش میلیتاری نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در اطلاعیه وزارت دفاع آمده است: فردی با نام م. ر. الف خود را فرزند یکی از سرداران شهید و دارای مدرک دکترای عمران و فارغ التحصیل دانشگاه امام حسین (ع) معرفی و در اوایل شهریور ماه سال گذشته با مراجعه به یکی از شرکت‌های اقماری وزارت دفاع ادعا می‌نماید در منطقه چشمه شور علی آباد قم مجری طرحی ملی با عنوان احداث سایتی چند منظوره می‌باشد. در این راستا متهم اقدام به اجاره دفتر کاری در خیابان ملاصدرا نموده و پس از نصب تابلویی تحت عنوان مدیریت طرح‌های ملی، مدیریت اجرایی پروژه‌های مناطق پنجگانه کشور شروع به فعالیت می‌نماید.

وی به منظور موجه جلوه دادن پروژه، کارفرمای اصلی را وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح معرفی و با عنوان مدیریت طرح‌های ملی کشور اقدام به مکاتبه با بانک‌ها و شرکت‌های خصوصی نموده و از آنان درخواست می‌نماید تا اسناد مالی و ضمانت نامه‌ی بانکی خود را به ذینفعی وزارت دفاع و با شناسه‌ی ملی این وزارتخانه صادر نمایند.

با ورود سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع به موضوع مذکور و طی فرآیند اطلاعاتی و انجام استعلاماتی از مراجع مختلف مشخص گردید که وی فاقد مدرک دکترا است و هیچگونه ارتباط سببی و نسبی با سردار شهید مدعی شده نداشته و هیچ انتصابی به دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی کشور ندارد و عنوان مدیریت طرح‌های ملی و پروژه سایت چشمه شور علی آباد قم کاملاً واهی و جعلی می‌باشد.

متهم م. ر. الف در آبان ماه سال ۹۴ جهت انجام تحقیقات قضایی بازداشت و سپس با قرار وثیقه ۴۰ میلیارد ریالی اواخر بهمن ماه‌ همان سال آزاد شده تا پرونده مراحل صدور قرار مجرمیت و سیر مراحل دادگاه وی دنبال گردد.

متهم م. ر. الف در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی از افراد حقیقی و شرکت‌های خصوصی اخذ و با ساخت مهری جعلی تحت نام وزارت دفاع اقدام به وصول برخی چک‌های صادره به نام این وزارتخانه نموده است.

برابر رصدهای اطلاعاتی بعمل آمده از سوی سازمان حفاظت اطلاعات وزات دفاع، متهم م. ر. الف در ابتدای سال ۹۵ و از طریق اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری تهران شرکتی را با عنوان شرکت مدیریت طرح‌های زیر ساختی و توسعه عمرانی آراز سازه با مسئولیت محدود ثبت و دفتر آنرا در خیابان ملاصدرا تهران مجدداً بازگشایی نموده است.

متهم م. ر. الف به تازگی اقدام به تعریف پروژه‌ای جدید با نام ابریشم در حوالی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نموده و با مصاحبه با برخی سایت‌های خبری ماهیت پروژه‌های خود را سایت نظامی با ۱۱۵ میلیون متر مکعب خاکبرداری به همراه ۱۴۴ کیلومتر کانال به عرض ۵۰ متر و عمق ۱۴ متر با بهره برداری وزارت دفاع که ۱۷ قطعه ۲ کیلومتری در ۴ ضلع این سایت وجود دارد اعلام می‌نماید. وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هیچگونه پروژه‌ی صنعتی، نظامی و غیر نظامی در منطقه چشم شور علی آباد قم و همچنین منطقه‌ی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نداشته و ندارد.

دفتر مدیریت طرح‌های ملی، مدیریت اجرایی پروژه‌های مناطق پنجگانه کشور و شرکت مدیریت طرح‌های زیر ساختی و توسعه عمرانی آراز سازه و مدیر عامل آن هیچ ارتباطی با این وزارتخانه و سازمان‌های وابسته به آن ندارد و چنانچه فرد یا افراد حقیقی و حقوقی از شرکت مذکور و مدیر عامل آن شاکی می‌باشند مراتب را به دفتر ارتباطات مردمی این وزارتخانه نیز منعکس نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.