×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1897573 772 - خنثی شدن توطئه تروریستی در لارستان توسط سپاهبه گزارش میلیتاری نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سرگرد پاسدار امیر جاهدی از ناکامی افراد فریب‌خورده در برهم زدن نظم و امنیت مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در لارستان خبر داد.

وی افزود: با عنایات خاص خداوند متعال و امام زمان(عج) و تلاش‌های شبانه‌روزی و مخلصانه نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی، بسیجیان و همچنین همکاری مردم شریف لارستان، توطئه‌ افراد فریب‌خورده که قصد عملیات تروریستی و خرابکاری باهدف ایجاد ناامنی در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در لارستان را داشتند در نطفه خفه شد.

این مسؤول بابیان اینکه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در امنیت کامل برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت تأمین امنیت پایدار در لارستان به‌ویژه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، برنامه‌ها و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گرفته بود.

شب گذشته حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی عملیات تروریستی گروه‌های تکفیری در استان فارس و همچنین کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد منفجره در این مورد خبر داده بود، که در این عملیات تعدادی از عناصر تروریست که همگی اتباع غیرایرانی بودند دستگیر شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.