×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1848639 972 - آغاز ساخت تجهیزات برای حضور سپاه در آب های آزادبه گزارش میلیتاری نیوز، ناوسالار یکم ابوالفضل نظری ظهر امروز در آئین به آب‌اندازی شناور تندرو برد بلند تحت عنوان شهید محمد ناظری، با بیان اینکه این شناور دارای ۲۴۰ تن وزن است، اظهار داشت: طول شناور بالگردبر ۵۵ متر و عرض آن ۱۴٫۱ متر است که توانایی دریانوردی با سرعت ۱۴ نات تا ۱۰ هزار کیلومتر دارد.

وی با بیان اینکه شناور بالگردبر یاد شده ظرفیت حمل ۱۰۰ نفر را دارد، تصریح کرد: روی این شناور، بالگرد شاهد قرار دارد که قدرت موتور آن ۴۲۰ اسب بخار است.

رئیس سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه شکل بدنه این شناور پیشرفته است، افزود: تعادل در امواج بلند دریا، برد بلند دریانوردی و سرعت بالای آن، توانمندی نیروی دریایی سپاه برای حضور در آب‌های آزاد و دوردست افزایش داده است.

نظری با اشاره به اینکه ساخت تجهیزات نظامی برای حضور نیروی دریایی سپاه در آب‌های دور آغاز شده است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های سپاه حضور در آب‌های مناطق دوردست و آزاد است که ساخت شناورهایی با این قابلیت در نیروی دریایی سپاه آغاز شد.

وی با بیان اینکه این شناور با هدف تحقق اهداف نیروی دریایی سپاه برای حضور در آب‌های آزاد طراحی و ساخته شده است افزود: نمونه این شناور که در طراحی آن از دانشگاه‌ها و متخصصان کشور استفاده شده، در دنیا مشاهده نشده است.

منبع

  1. رضا

    فقط ارتش. حیف که ارتش تو ایران مظلومه و به ارتش بها داده نمیشه

  2. فکه

    سلام.
    تبریک به خاطر همه کارهای خوبی که برای پیشرفت انجام میدهید.
    سه سوال دارم اگر دست شما میرسد به گوش رییس ستاد ن. م برسانید:
    آیا ارشدیت تحصیلی حق کارکنان مشمول است؟ اگر هست چرا عده ای را بهره مند کرده اید و عده ای را محروم آیا در توان شما نیست این مشکل را حل بفرمایید هر بار یکی جلوی اجرای این قانون را می گیرد. سکوت ما از رضایت نیست زور نداریم.
    طرح امام حسن مجتبی اجرا نشد . چرا.
    ژ ۳ خیلی سنگینه . اذیت می کنه کی میخوای عوضش کنی.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.