×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

1840280 460 - باند سرقت مسلحانه توسط اطلاعات سپاه در چابهار منهدم شد

به گزارش میلیتاری نیوز، مدیر روابط عمومی مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر انجام سرقت‌های مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت میان مردم چابهار و با توجه به موقعیت حساس و استراتژیک این شهرستان از ابعاد مختلف به ویژه بُعد اقتصادی و تجاری در کشور و خاورمیانه، پیگیری این موضوع بلافاصله در دستور کار سربازان گمنام اطلاعات سپاه قرار گرفت.

وی افزود: سربازان گمنام اطلاعات سپاه چابهار ضمن رصد و اشراف کامل اطلاعاتی بر این موضوع، روز گذشته محل اختفای اعضای این باند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کرده و در بررسی محل اختفای آنها مقادیری سلاح گرم و مهمات کشف و ضبط کردند. افراد دستگیر شده با هویت‌های “صالح –ش، جمیل-آ، ابوبکر-ت و آدم-ع” با احکام مأموریتی جعلی به زورگیری و اخاذی از مردم اقدام می‌کردند.

مدیر روابط عمومی مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف‌های متعدد اعضای این باند، عنوان کرد: متهمان تاکنون در اعترافات خود به سرقت‌های مسلحانه متعدد، راه‌بندان، زورگیری، تیراندازی به عابران پیاده و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان چابهار اقرار کرده‌اند.

منبع

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.