×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

[ad_1]

kuwait patriot missile (2) - تجهیز کویت به جدیدترین نسل سامانه دفاع هوایی پاتریوت

 

تجهیز کویت به جدیدترین نسل سامانه دفاع هوایی پاتریوت 


کویت در آینده ای نزدیک به نسل جدید سیستم های دفاع موشکی و همچنین موشک های پاتریوت مجهز خواهد شد کمپانی ریتیون برنده ی این قرار داد موظف شده است تا سیستم دفاع موشکی “پاتریوت” کویت را مدرن سازی کند

نایب رییس بخش سیستم های دفاع موشکی در شرکت ریتهون در همین راستا اظهار داشت: کویت به همراه 13 کشور دیگر در برنامه موسوم “پاتریوت” که بر روی سرمایه گذاری در بخش سامانه های موشکی متمرکز است، شرکت دارد و می تواند بر روی این تجهیزات در دفاع از مردم و ارتش خود اعتماد کند.

سامانه دفاع هوایی موشکی پاتریوت توسط شرکت ریتیون تولید می شود . این شرکت در سال 1922 تاسیس شده است و یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنایع نظامی آمریکا و جهان است که در زمینه ی ساخت تجهیزات نظامی همچون سیستم های دفاع هوایی ، انواع موشک ها، رادار و حسگرهای هواپیماهای نظامی و … فعالیت می کند . از معروف ترین  و مهم ترین محصولات این شرکت می توان به موشک ضدزره جاولین ، موشک کروز توماهاک و البته سامانه دفاع هوایی پاتریوت اشاره کرد .

kuwait patriot missile (1) - تجهیز کویت به جدیدترین نسل سامانه دفاع هوایی پاتریوت

علاوه بر آمریکا، آلمان، یونان، رژیم صهیونیستی، ژاپن، کویت، هلند، عربستان سعودی، مصر، اردن، اسپانیا و تایوان نیز مجهز به این موشک هستند و قطر هم قراردادی 7 میلیارد دلاری برای خرید این سیستم در سال 2014 امضا کرد. 

 

[ad_2]

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.